beyaz'ın hala inglizce öğrenememiş olması programın en büyük sorunsalıdır.
artık kabak tadı vermeye başlayan programdır aynı zamanda. beyaz mı kendini tüketti yoksa programın formatı mı belli değil. her hafta aynı muhabbetler, aynı espriler. bir de kanald yayın akışında önce beyaz'ın rol aldığı dizi, sonrasına da beyaz show olunca sıkmaya başladı. eski formata dönüp skeç falan çeksinler, formatla oynasınlar ya da iyice saçmalamadan bitirsinler.
yarım saat izledim maziyi anma babında, lanet ettim ya... yarım saattir bir programa başlanmaz mı arkadaş?! yok sen oraya git, yok sen kalk şuraya geç, vay efendim anket yapıcaz, anketi nasıl yapıcaz, seyirciyi al koltuğa oturt, yemedi geri gönder sonra alıcaz seni de, tam muhabbete başlayacak neyse zaten sonra konuşuruz ayağı falan... hayırdır olum lan amacınız ne?! başlayın ulan artık!
eskiden bebeydik tabi, salak salak oturup bir bok oluyomuş gibi izliyoduk ama artık yemiyo beyaz. bitir artık...
beyaz gene beyazdır.
hayır arkadaş, kızdık, kendini tekrarlıyor, reklam dolu falan dedik ama yerine başka bir gösteri bulamadık.
oturduk gene izliyoruz.
iyi ki var.
yeni albüm yapanlar yada yeni film çıkaranların uğradığı program tamam güzeldik izledik ama bitmiyor arkadaş kanal d yapımları bitmiyor kısacası ömrü tükenmiş program.