An itibariyle yayında olan program. Ama artık ara vermeli ya da bitirmeli. Su an yayini ise zor götürmekte. Konuk bulmakta zorlandığı belli. Ozellikle gulbey Ileri adli konuk. La oglum azıcık gul programa renk kat. Maklube yemeye gelmiş gibisi.
hakkında her hafta "artık bitsin", "üfff çok sıkıcı yeaa" falan gibi yorumlar yapılan program. siz bitin amına koyim!
not: 6-7 senedir beyaz show izlemem, izleyeni sevmem ama bu yorum yapanlar artık harbiden bitmeli... sıkıldıysan izleme güzel kardeşim, bu tür olaylar bizim elimizde yani...
zakkumdan sonra daha da tatlılaşan program. geçici konuk olmasa yusuf heyecandan bayılırmış zaten. * ağırlaştı yıllar oldu falan ama hala onun gibi bir program daha yok.
edit: pes diyorum pit10 mustafa ceceliye es de eşlik ediyor. adam aştı...
edit in editi: es şarkısının söz müzik düzenlemesi ise norm endere ait çıktı. dur bakalım daha neler gelecek.
Bu ve bunun gibi programların öğrettiği en berbat şey;
arayan ve konuk olan seyircilerin konuşmalarından çıkaracağımız sonuç; toplumun mentalitesi, düşüncesi, kültür seviyesi berbat durumda, hatta yerlerde malesef.
Ha diyecekseniz bu toplum sadece programlara telefonla katılanlardan, seyirci olanlardan, yarışmalara katılanlardan mı ibaret sanki? Aynen sadece onlardan ibaret değil, ama genel profili anlamak için bence önemli bir ölçüt.
fettahcan, halil sezai ve sibel can'in konuk olduğunu duyunca 'offf döktürürler şimdi bunlar, kulaklarımızın pası silincek kesin' dedim. şom ağızlımıyım nedir arkadaş daha ilk şarkida sözleri kariştirdilar, tonu tutturamadilar. ben çenemi kapatıp sesizce izliyeyim en iyisi.
bu akşam, gökhan türkmen ve tümer metin'in konuk edildiği programdır. ikisi de beyaz'ın yanında çok güdük kaldılar. gökhan türkmen'i bu kadar kısa bilmezdim la.
biraz ara verse bir köşesine çekilse biraz özletse kendini fena olmayacak programdır. çok eskitti yüzünü beyaz diziyle falan. sadece bir işe odaklansın ve sadece tek iş yapsın yoksa git gide düşürecek kitlesini.