beyaz'ın hala inglizce öğrenememiş olması programın en büyük sorunsalıdır.
artık kabak tadı vermeye başlayan programdır aynı zamanda. beyaz mı kendini tüketti yoksa programın formatı mı belli değil. her hafta aynı muhabbetler, aynı espriler. bir de kanald yayın akışında önce beyaz'ın rol aldığı dizi, sonrasına da beyaz show olunca sıkmaya başladı. eski formata dönüp skeç falan çeksinler, formatla oynasınlar ya da iyice saçmalamadan bitirsinler.