yarım saat izledim maziyi anma babında, lanet ettim ya... yarım saattir bir programa başlanmaz mı arkadaş?! yok sen oraya git, yok sen kalk şuraya geç, vay efendim anket yapıcaz, anketi nasıl yapıcaz, seyirciyi al koltuğa oturt, yemedi geri gönder sonra alıcaz seni de, tam muhabbete başlayacak neyse zaten sonra konuşuruz ayağı falan... hayırdır olum lan amacınız ne?! başlayın ulan artık!
eskiden bebeydik tabi, salak salak oturup bir bok oluyomuş gibi izliyoduk ama artık yemiyo beyaz. bitir artık...