bu gece ufak bir bölümünü arkadaş zoruyla izlediğim ve eski tadının iyiden iyiye kaybolduğunu gördüğüm televizyon programı. bence söyleyelim radyoculuk yapsın. bi gideri olur gibi.
sürekli kendini tekrar eden program. beyazıt'ın beyazıt'tan daha ünlü kankaları gelmese çoktan kaldırılırdı. en büyük şansı gününde rakip bir talk show'un olmamasıdır.
hollywood oyuncuları ile ilgili skeç beyaz show un maalesef sonuna gelindiğini gösteriyor.
bu kadar çocukça ve komik olmayan bir skece son zamanlarda rastlanmamıştı. ya da modası geçmiş diyebiliriz.
an itibariyle kibariye'yi konuk eden program. eski tadını vermemesi. artık espri anlayışımızın değişmesi olabilir. internet her şeyi tüketiyor. yok olmaya başlamış yavaş yavaş. bu yok olmaya kibariye gibi şarkıcıları konuk ederek katkıda bulunuyor.
Müge Anlı'yı izlerken bile bu kadar utanmıyorum şu Kibariye'yi izlerken, ayrıca Beyaz Show ekibine teşekkür etmek lazım bu rezilliği bize yaşattığı iÇin.
kibariye, fazla araya giriyor başkası konuşurken. üstüne çok konuşuyor. sese bir şey demiyorum ama gerçekten tahammül sınırlarını zorluyor.
ben konukların rahatsız olduğunu düşünüyorum.
ali sunal ın önce beyaz ido yla daha fazla ilgileniyolar diye ido ya gıcık olduğu sonradan kanının ısındığı gözlerden kaçmamış olan programdır.
o kibariye ne yavşak bi kadındı öyle ya tam çingene, biraz ağır davranır lan insan evli kadınsın.
eski renkli atmosferinden uzakta olan program. sanki eskiden beyaz' ın esprileri daha bir güldürür, konuklarının sohbeti ve sahne performansı daha bir dikkatle izlenirdi. ya da biz büyüdük heyecanımız bitti, bilemiyorum.
uzun zaman önce izlemiştim bir ara. programı bildiğin seyircilerle kurtarıyordu. yok ''yayından önce'' gibi ismi bir bölüm yok ''vine çek'' adama ''turşuyu sen mi sat-'' pardon o başka bir şeydi. ''programı sen mi yapacaksın ben mi?'' diye sorarlar.