yaşından ve algılarından dolayı terörist veya devlet karşıtı kişiler tarafından kullanılmış ve hayatını kaybetmiş kişi. Yıllar sonra yasını tutmaya gerek yok. Tutacaksan yıllarca, büyük adam olsun diye yetiştirilmiş sonra da şehit düşmüş askerlerin yasını tut. O zaman daha çok hümanist olursun emin ol hümo kardeş.
(bkz: ben bu entry'de göte göt diyeceğim)
veya demeye çalışacağım.
bu arkadaş dağlıca'da 16 şehit verdiğimiz gecenin ertesi günü doğu'da askere taş attı diye öldürülseydi yukarıda "berkin :((" diye ağlayan arkadaşların umrunda olmayacak, bir kısmının hoşuna bile gidecekti. ikiyüzlülüğe gerek yok.
gezi'yi genel olarak destekledim, savundum. ama gezi'nin savunmadığım, savunmayacağım kesimdendi berkin. maalesef o yaşında bankaları yakmaya-taşlamaya çalışan kesimdendi.
durmadan çocuk çocuk demek neyin kafası ? tamam 14 yaşında bir çocuk. fakat yanlış yoldaydı. yaşı ilerlediğinde bu yoldan çıkardı, çıkmazdı bunu bilemeyiz. aynı ortamda bulunduğunu ve bulunacağını göz önüne alırsak bu yoldan sapacağı pek mümkün görünmese de bu çocuk yanlış yoldaydı ve ailesinin kurbanı oldu. burada suç çocuğuna sahip çıkmayan ailededir.
ülkeye bak ülkeye ! çocuğu öldürüyorsun ! anasını meydanlarda yuhatlıyorsun ! katillerini serbest bırakıyorsun ! birde üstüne üstlük anasına avradına sövüyrosun yıllardır... gerçekten şeytan yuva kurmuş bu ülkeye be... polise taş attıysa da daha 14 yaşındaydı... iyiyi kötüyü bilecek yaşta değildi... taş atmanın karşılığı ölüm mü olmalı ! vicdanınız kalmamış sizin be ciğersiz herifler ! siz türkçü felan değilsiniz ! türkçülük adı altında ak yalaklık yapanlarsınız gördük 1 kasımda !
Ne kadar bencilce, bir çocuğun ölümüne imi tiririst imi vitinsivirim diyip küfretmek. Çok affedersiniz ama sıçayım vatanına da milletine de. insan olmayı beceremeyince bir toprak parçasına sevdalanıyorsunuz sanırım ama bu düşüncelerinizdeki pisliği saklayamıyor. Yazık size, ne kadar iğrenç olduğunuzun farkında değilsiniz bile. Evet direk saldırıyorum çünkü benim artık insanların ölümünden mutluluk duyan sözde müslüman ya da eline iki kitap almamış, hala bir ırkın diğerinden daha üstün olduğuna inanan embesil faşolara tahammülüm yok. Kurttan kuştan kime ne hayır gelmiş zaten.
Abi tamam çocuklar olmesin kimse olmesin eyvallah da, bu ulkede nice insanlar oldu be birakin artik su edebiyatlari, surekli silahlarin terorun konustugu bi ulkedeyiz olumleri karsilastirmicam tabi ki ama nice sehitler verdik, nice berkin yasindaki cocuklarimiz daha kucuklerimiz terore kurban gitti, nice berkin yasindakiler babasiz kaldılar, birakin su edebiyati artik olu uzerinden ideolojik vurgu yapmayin sirf devlete hukumete polise ne boksa iste ona bok atmak icin olmus bi insani kullanmayin yeter yani, diger insanlara da hayatini kaybetmis insanlari kullandirtmayin bizi oluleri karsilastirmak zorunda birakmayin, asil yapmaniz gereken nasil durur bu olumler olmaliyken bos islerle ugrasmayin.
Annesinin dizlerinin dibinde
O gün olmasa da bu günün sabahında yapacağı kahvaltı için mahallesinin bakkalının yolunu tutabilirdi. Hey gidi güzel kaşlı çocuk adını gördüm yazmadan edemedim, sen ve Vakitsiz giden tüm çocuklar Neydi sizi bulan
ayni fotograf, ayni eksileyenler olacak dedigim cocuktur. bir sandalye yada koltuk uzerinde entry girmek nasil kolay degilmi. vatan size kaldiysa yazik amk. katilleri basiniza getirin, oldurulenlere kufredin. hayat bakisinizi skim. bir cocugu terorist ilan edip, asil teroristleri meclise sokun, basina da asil teroristi koyun. sizin vatan sevginiz bu. hepimiz yarin yeni bir gune basliycaz uyurken olmez isek. o coktan gitti. https://galeri.uludagsozluk.com/r/887576/+
fakat polise taş atarken normal kurşun değil biber gazı fişeğiyle ölen bir insan da "kahraman" değil.
biz buna kızıyoruz. 30 bin şehidin can veriş sebebiyle zerre alakası olmadan ölen bu çocuğun kahraman ilan edilmesine kızıyoruz.
ailesi uyarılmış. biz biliyoruz ve memnunuz denmiş. taşlı sopalı molotoflu, kırmalı dökmeli bir eylemin parçası olmasını ve bu eylemde tehlikenin göbeğinde olmasını destekleyen bir ailesi vardı.
ha ayrıca polisin türkiye dışındaki ülkelerde eylemcilerin canına nasıl okuduğunu biliyoruz.
Ulan dhkpc (yani en sıcak olayı olan adliyenin içinde savcıyı şehit eden terörist köpekler topluluğu) nin doğrudan üyesi olan ve ortalık toz dumanken evinin 2 km uzağındaki sözde bakkala giderken başına gaz kapsülü isabet eden çocuktur. akabinde ve detayında bu komi-faşolarca ilahlaştırılan beyni yıkanmış zavallı bir çocuktur. zokayım sizin yapacağınız edebiyata mk.
Berkin elvana da yasin börüye de fırat çakıroğluna da üzülen biri olarak diyorum ki bir insanın ölümüne üzülmek hala insani değerler taşıdığınızı gösterir.
benim için önem arz etmeyen insan veya merhum.ben şehitten başka bir şeye üzülmem ki.ekmek almaya kimse maske ve molotof kokteyli ile gitmez.yada ben bir ekmek alayım geçerken de polisi taşlarım demez.hakaret etmiyoruz konuşuyoruz.dünyada pedofili gibi bir illet varken bir bireyin veya kişinin ölümü beni üzmüyor, kamu spotu kıvamına getirecek düşüncelerle debelenmemede sebeb olmuyor bunun için pek umursamıyorum gerek ailesini gerekse merhum kişiyi.
ölen 14 yaşında bir çocuk. çocuk ya çocuk. bir çocuk bana küfretse '' tamam ablacım haklısın'' der geçerim. ölmüş gitmiş bir çocuğun arkasından şu yaşananlar, söylenenler aslında insanlığın ne noktada olduğunu gösteriyor.
farzedelim denilenler doğru. bu çocuk elinde sapanla devleti yıkmak amacıyla sokaktaydı. ailesi komunist, terörist...idi. annesini mitinglerde yuhalatan haklıydı.
bu durum bile onun çocuk olduğu gerçeğini değiştirmez.
dirilere huzur vermediniz, ölüleri rahat bırakın be kardeşim.
Polis tarafından öldürüldükten sonra Recep Tayyip Erdoğan tarafından annesi sokaklarda yuhalatılan çocuktur. Kendisini öldüren polisin adının şimdiden unutulduğu ama kendisinin hiçbir zaman unutulmayacağı çocuktur.
Öncelikle mazlum edebiyatının bırakın diyenler var. Tamam bırakalım. Tamam Berkin elinde sapanla çıktı dışarı o zaman. Ama şu var ki o kapsülün 45 derecelik bir sınırı var. Bu böyledir. Abdullah Cömert'te de aynı bahaneyi sundunuz sayın vicdansızlar. Neyse Berkin sokakta devleti bölerken bir polis kapsül atıp berkini öldürüyor. Peki şu var ki berkinin boyu da polisten kat kat kısa olduğuma göre o gaz direk olarak çocuğun kafasına sıkıldığı sonuç çıkıyor. Yani Berkin'e küfreden şerefsizler bunu bilsin ki o yanlışlıkla ölmedi. Bir polis tarafından katledildi. Devletiniz de polisiniz de yerin dibine batsın.