(bkz: ben bu entry'de göte göt diyeceğim)
veya demeye çalışacağım.
bu arkadaş dağlıca'da 16 şehit verdiğimiz gecenin ertesi günü doğu'da askere taş attı diye öldürülseydi yukarıda "berkin :((" diye ağlayan arkadaşların umrunda olmayacak, bir kısmının hoşuna bile gidecekti. ikiyüzlülüğe gerek yok.
gezi'yi genel olarak destekledim, savundum. ama gezi'nin savunmadığım, savunmayacağım kesimdendi berkin. maalesef o yaşında bankaları yakmaya-taşlamaya çalışan kesimdendi.