Polis tarafından öldürülen çocuktur, istediğiniz ırka mensup olmamış olabilir ama bir çocuktu. Artık çocuklara güzel dünya bırakın demiyorum artık dünyada çocuk bırakın yeter.
devlet terörüdür. itler toplanacak başlığa. velev ki eyleme gitsin. anayasanda ölüm yok. anayasanda bile karşılığı olmayan birşey yapılan. yapanların devletten onur madalyası almadıkları kaldı bir.
Bence tartışılması gereken bu kişi eyleme mi gitti ekmek mi alıyordu tartışması değil. Kolluk kuvvetleri toplumsal olaylarda müdahale ederken orantısız güç kullanamaz.
Bilerek isteyerek yani kasıtlı şekilde bir göstericiye sonucu ölümcül olabilecek bir müdahalede bulunmak orantısız güç kullanmanın da ötesinde cinayete teşebbüs etmektir.
Bu ülke göstericisinin haklarını da polisi kadar savunur hale gelmeden sosyal olaylardaki daha çok insan kaybedilir ama ülke hala senin düşüncen benim düşüncem kavgasında.
Vatandaşlık bağı ile bağlı herkes kanun önünde eşit muamele görmedikçe adalet mülkün temeli olamaz.
Suriye için ahlayıp vahlıyorlar ama Suriye bu hale bir günde gelmedi.
her genç ölüm gibi unutturulacak. halkına ayaklar baş, başlar ayak olamaz denilen bir ülkede;
bu sözler bile unutulmuşken. terör nedir desek şu sözlükte çoğu insan bir kaç klasik cümle dışında tanım yapabilecek midir acaba?
ki bir çocuğun bu konuya vakıf olmasını ve ölümle cezalandırılmasını hoş görebiliyorsanız. bu sizin, bizatihi hepimizin hatasıdır.
yazar, troll, mod, yön her ne ise? hepimiz tarihin derinliklerine entrylerimizle birlikte gömülüp gideceğiz. sonra seksen yaşındaki dedeler gibi ölüm öncesi vicdan yapmanın ne anlamı kalacak.
bir gün devlet sizide incittiğinde anlayabilirsiniz bunu.
yoksa sen, ben, bizim oğlan.
yazın gazelden.
Sol görüşlü olduğu için sağcıların kaşları ile dalga geçtiği çocuk.
Kimden olursa olsun başka bir güruh dalga geçecekti. Ülkemizin hastalığı da bu, ölü bir bedenin ardından dahi goy goy yapıp itibarsizlastirmaya çalışıyoruz.
ölümü üzerinden geçen onca zamana rağmen hâlâ hakarete maruz kalması, insanların birbirini boğazlamak için hevesli olduğunu gösteren tartışmalara yol açması; toplum olarak içinde bulunduğumuz cinnet halinin, uyum ve anlayıştan yoksun davranışlarımızın özeti gibi. burada birbirimizi tanımadan ağır ithamlarda bulunmak, durmadan günah keçisi yaratmak için çaba göstermek, hayatın en temel dinamiği olan 'farklılıklara' tahammül edememek berkin'in, yasin börü'nün ve daha nicelerinin yitip gitmesine neden oldu. üzerinize kan sıçramadığı için kendinizi suçsuz zannediyorsanız yanılıyorsunuz. berkin'i, yasin'i ve hatta aylan'ı biz öldürdük ve şu an başkalarının Boğazına sarılmış durumdayız. canımızın gerçek manada yanmadığı durumlarda, sanki olayın kahramanı bizmişiz gibi tavır takınmanın aptalca ve haddimize olmayan bir yaklaşım olduğunu fark ettim. buradan entrylere baktığımda vatanperver, şerefli veya terörist kişiler olduğunuz yönünde bir izlenimim olmuyor. sadece iyi niyetli olmadığınızı biliyorum.
öyle tahmin ediyorum ki evrenin sonsuz devinimine karışmak daha güzel olmuştur onlar için. bir gün rastlaşmak ümidi ile.
Terörist zümrenin sırf kendi çıkarı için vitrine koyup duyguları kullandığı mefta.
Bak arkadaşım bilen bilir, en sıcak en cafcaflı yerinde, mitinglerden yuhalatılan zamanında destek çıktım ben rahmetlinin içinde bulunduğu olaya.Dedim ulan öyle de olsa çocuktur. Hala dediğimin arkasındayım. Masumdur olsa olsa terör sevici ebeveynlerin mağdurudur.
Sonra siz ne yaptınız, bunun ana babasını kutsadınız. Acılı diyedir dedim eyvallah ona da tamam.
Sonra ne yaptınız? Geçen ışidin bir videosu çıktı hatırlarsanız, çocuklara saklambaç oynatarak insan avlattığı. Aratın çıkar hemen.. Ne yaptınız videoyu yorumlarken "bu teröristlerle yüzlerce km sınırımızın olması kan dondurucu, atom atalım, operasyon, temizleyelim gitsin bunlar daha düzelmez, çocukken böyleyse..." Vs. Vs...
Bu çocuğa duyar kasıp ışid istismarındakilere veryansın edenler, sizin ben tıynetinizi sikeyim.
yalnız ve güzel ülkemde maalesef ölmüş bir insanı mütemadiyen, dönüp dönüp, edepsizce (hatta müstehcen) ifadelerle linç etmeye çalışma gibi kötü bir huyun yaygınlaşmaya başladığının göstergesi olmuş genç.
kimbilir ne hayalleri olup, sadece dogdugu yer ve cevresi yuzunden su an hayatta olmayan bir kisi. burada ona karsi yazi yazanlar, hayatiniza bakin, eglenin, gezin, size verilen imkanlari kulanin sonuna kadar. baska hic bir bok olmaz cunku sizden.
militancıkların ajitasyon malzemesi oldu.
Facebook'ta, "berkin için sokağa çıkanlar, sur, cizre, silopide ölen berkinlere niye susuyorlar" tarzı muhabbetler yapılıyor.
kimsenin dönüpte "sabahın 7 sinde ekmek almak için evinden bu kadar uzak mesafeye mi geldi?" diye sormadığı," ekmek almaya giden 14 yaşında ki çocuğun cebinde eylemlerde kullanılan havai fişekler, maskeler ne arıyor" demediği, polisin olaydan 4 ay önce babasının evine gidip "oğlunuz daha 14 yaşında DHKP-C ile takılıyor, küçüktür çocuğunuzu uzak tutun daha çok küçük" dediğinde "babasının yolundan gittiği için gurur duyuyorum" dediği çocuktur.
evet bir çocuk ölmüştür bu üzücü bir şeydir, ben burada tamamı ile tarafsız gözle yazıyorum. ancak kusura bakmayın 14 yaşında ki çocuğu o meydanda tutanlar, çocuk sen oku, senin işin bu değil senin işin kalem tutmak demeyenlerdir bu çocuğun esas katilleri. artık bu çocuğu ajitasyon malzemesi olarak kullanmaktan vazgeçmelisiniz.