fakat polise taş atarken normal kurşun değil biber gazı fişeğiyle ölen bir insan da "kahraman" değil.
biz buna kızıyoruz. 30 bin şehidin can veriş sebebiyle zerre alakası olmadan ölen bu çocuğun kahraman ilan edilmesine kızıyoruz.
ailesi uyarılmış. biz biliyoruz ve memnunuz denmiş. taşlı sopalı molotoflu, kırmalı dökmeli bir eylemin parçası olmasını ve bu eylemde tehlikenin göbeğinde olmasını destekleyen bir ailesi vardı.
ha ayrıca polisin türkiye dışındaki ülkelerde eylemcilerin canına nasıl okuduğunu biliyoruz.