Ne kadar bencilce, bir çocuğun ölümüne imi tiririst imi vitinsivirim diyip küfretmek. Çok affedersiniz ama sıçayım vatanına da milletine de. insan olmayı beceremeyince bir toprak parçasına sevdalanıyorsunuz sanırım ama bu düşüncelerinizdeki pisliği saklayamıyor. Yazık size, ne kadar iğrenç olduğunuzun farkında değilsiniz bile. Evet direk saldırıyorum çünkü benim artık insanların ölümünden mutluluk duyan sözde müslüman ya da eline iki kitap almamış, hala bir ırkın diğerinden daha üstün olduğuna inanan embesil faşolara tahammülüm yok. Kurttan kuştan kime ne hayır gelmiş zaten.