Bugün intikamı alınmaya çalışılan 15 yaşındaki çocuk. 15 yaşında hangi yazarın ideolojisi vardı da bu çocuğun olsun. Terörist sizin polisinizdir. 15 yaşındaki çocuktan terörist mi olur akp zihniyeti. Şişlide hastaneye sıçarlar onu bile duygu sömürüsü için kullanırlar. inanın dhkpc radikal ve solculuktan uzak bir Parti fakat o bile bazı şeyleri görebiliyor. Bu ülkede hakkımızı gasp ederseniz söke söke alırız emin olun. Yatağınızda rahat uyuyamıyorsanız vay halinize.
öldüğü gün açıkçası savunmuştum bu çocuğu. sadece masum şekilde ekmek almaya gittiğini sanmıştım. ölünün arkasından laf edilmez ama gerçekten bu çocuk terörist. dağdaki adamdan tek farkı yaşı. bende rte' yi sevmem ama rte sevmiyor diye bu çocuğa sahip çıkmak anlamsız.
Terörist bir ailenin, terörist olma yolunda ilerleyen bir çocuğuydu. Berkin Elvan'ın ailesi "Bizim çocuğumuzu neden DHKP-C sahipleniyor? Onlar kim? Biz bu durumu kabul etmiyoruz." diyemediler, demediler belki de. Dün Berkin Elvan adlı Twitter hesabından da "Kimsenin burnu kanamasın." diye tweet atmıştır Sami Elvan. Ne demek kimsenin burnu kanamasın? Teröristin burnu kanamasın demek, ne demek? O Halde ben Elvan ailesine terörist dediğim zaman bana kimse kızmasın dostlar.
ne şanssız çocukmuş ki ölümünün arkasından polemikler bitmedi.
ve biz de ne vicdansız insanlarız ki bir çocuğun cesedi üzerinden siyaset - edebiyat yapmaktan vazgeçmiyoruz.
dhkp-c denen terör örgütü tarafından kullanılmaktadır. ailesi açıklama yaptı. babası kan kanla temizlenmez dedi.
küçük insanları büyük büyük kullanmak ta sanırım biz türkiye halkına mahsus bir davranış.
ancak türkiye'de hükümet karşıtı eylem yapanlar terörist ilan edilir.
burun kıvırdığımız ülkede 15 yaşında çocuk vurulduğunda polis ömür boyu hapis cezası alıp büyüyen olaylardan dolayı içişleri bakanı istifa ederken, türkiye'de iki gün içinde öldürülen bir sürü gencecik çocuğun üstüne başbakan çıkıp polisim efsane yazdı der.
15 yaşındaki çocuk ne anlasın ideolojiden zarttan zurttan diye savunulan çocuk. biz 15 yaşındayken gider dışarda top oynar, ders çalışır böyle şeylerle vakit geçirirdik. sapanla yaptığımız tek şey yerde bulduğumuz cam şişeleri hedef seçip onları vurmaya çalışmaktı. öyle eylemlere katılıp polis taşlamazdik yani. bilmiyorum(!) kimin yaptığı daha normal fakat söyle bir durumda var berkin elvana terörist diyenleri eleştirmeden önce eleştirilecek daha nice kimseler var. ekmek~ ~ almaya gönderenler gibi mesela.
insanoğlu diyorum ama gücenmezsiniz umarım. Size söylüyorum cahil toplum. Bu çocuk 14 yaşındaydı. 14 yaşında bi çocuk. Çocuk aq çocuk lan. Ne törüründen bahsediyosunuz?
Berkin elvan hakkında o sadece bir çocuktu diyenler, kimin çocuğu 14 yaşında polisi taşlamak için eyleme gitmiş? kimin çocuğu ekmek almaya fizana -sapanla- gidiyor? kimin çocuğu 14 yaşında dhkpcyi savunmuş? bunlara hangi 'çocuk' yapıyor?
ulan biz de 15 yaşında olduk ama biz hedef olarak polisi değil; kale direklerini, toprakta düşe kalka o renkli bilyeleri hedef alırdık. bu veledin yaptıklarını doğru gösteren zihniyetin ben ağzına sıçayım.
önce bir kesim tarafından abartılı bir "sembolleştirme"ye maruz kalmış, sonra yine başka bir kesim tarafından "nefret kusulan" hale gelmiş rahmetli çocuk... yaşasaydı bu kadar umurunda olmazdı kimsenin... maalesef ölüsünü her kesim kendi bencilce istekleri için araç olarak kullanmaktadır.