önce bir kesim tarafından abartılı bir "sembolleştirme"ye maruz kalmış, sonra yine başka bir kesim tarafından "nefret kusulan" hale gelmiş rahmetli çocuk... yaşasaydı bu kadar umurunda olmazdı kimsenin... maalesef ölüsünü her kesim kendi bencilce istekleri için araç olarak kullanmaktadır.