berkin elvan

entry2367 galeri264 ses2
    1160.
  1. hala çok fena kullanılan çocuk.
    1 ...
  2. 1161.
  3. dhpkc örgütü uyesi olduğu söylenen çocuk.
    0 ...
  4. 1162.
  5. 1163.
  6. eğer ölmeseydi, 10 yıl sonra türk askerine mermi sıkmak için dağa çıkacak olan sözümona çocuk(?).
    ekmek almaya giderken vs. gibi uydurulan senaryolara inanan cahilleri her gördüğümde kahkaha atıyorum.

    terör örgütünün maşası olmuştur.
    5 ...
  7. 1164.
  8. kendisi dhkp-c nin yaptığı eylemlerde öldürülmüş bir teröristtir. çocuk ya da değil ama teröristtir. sevinmem ama gram derecede üzülmem.

    edit: imla
    5 ...
  9. 1165.
  10. dhkp-c üyesi terorist.
    yasi uzerinden drama yapanlarin anasini o yasta birinin becermesini temenni ediyor ve onlardan su cumleyi bekliyorum:
    cocuk lan cocuk.
    8 ...
  11. 1166.
  12. Çocuk ama terorist.
    bu çocuğu masum görenlerin analarini bacilarini aynı yaşta biri ziksin bakalim bu mallar çocuk zikti diyip affedecek mi.
    3 ...
  13. 1167.
  14. Polise taş atarken ölmüş çocuk/terörist.

    Yazdığım giriyle ilgili #27199789 yer yer oldukça sert tepkiler almam üzerine tarafıma ek bir açıklama yaptırmayı gerekli hissettirmiş başlık. Aslında her şey çok açık, iletmek istediğim mesajın at gözlüklerinden biraz olsun sıyrılmayı başarabilmiş kişiler için herhangi bir sıkıntı yaratmadığına eminim.

    Öncelikle Toprağı bol olsun.

    Madem ölmüş birisinin arkasından entry giriyoruz, üzerinde yoğunlaşılması gereken şöyle bir iki mesele var. Sokakların alev alev yandığı, kısmi özgürlükleri için protesto eden (masumca demiyorum; sen eğer kalkıp otobüs yakar, dükkanlara zarar verirsen o artık protestoluktan çıkmıştır ya, neyse) insanların arasında kalkıp ekmeğe gönderiliyorsa 15 yaşındaki çocuk, anne babasının ağlayıp zırlayarak "oğlumu öldürdüler" demeye hakkı yok. Ha evlat acısı kötüdür, Allah düşmanıma dahi göstermesin elbet ama akli dengesi yerinde olan herhangi bir ebeveyn yağmurlu bir günde bile oğlunu/kızını en azından "sıkı giyin" gibi iki çift öğüt vermeden bırakmazken, kaldı ki savaş ortamında sen 15 yaşında oğlunu gönderiyorsan dışarı en az onu yapan polis kadar suçlusun. Elvan ailesine de başsağlığı diliyorum, allah benzerini yaşatmasın/göstermesin.

    Diğer bir varsayım da 15 yaşındaki bu kardeşimizin olaylara bizzat katıldığı yönünde. Haklı şekilde Protestonu yaparsın, ki yıllar önce arkadaşlarla okul çıkışı gömlek kıravatla herhangi bir amaç taşıdığını bile zar zor kestirebildiğimiz protestolara sırf kalabalık olsun diye gitmişliğimiz vardır, ama elinde sapan, yüzünü saklama amacıyla takılmış bir bez parçasıyla haklılığını kimseye ispat edemezsin. Eğer senin proteston barışcıl şekilde toplumsal mesaj vermekten öteye gider maddi ve manevi zarar verme aşamasına gelirse, militandan başkası değilsin. Nitekim katıldığım miting ve protestolarda da polisin "dağılın" anonsundan sonra da herkes bayraklarıyla dağılmış ve protesto sorunsuz şekilde bitmişti, haberlere de konu olmuştu, medya sayesinde de yapılan çağrılar milyonlara ulaştırılmıştı.

    Demek istediğim şu, suçun devlette olduğu kadar ailesinde de var. Ailesinde olduğu kadar kendisinde de var. Bir de aynı şekilde hayatını yitirmiş diğer gençler için poposunu kaşımaktan başka bir şey yapmayan, fakat iş kendi davasına gelince berkin berkin diye ortalığı yıkanlara da ilk defa hukukçu kimliğime bürünerek etmek istediğim iki çift sözüm var. Davanızda adil olun. Fazlası değil, davanızda adil olun.

    Bir daha böyle şeyler yaşamamamız ümidiyle.
    4 ...
  15. 1168.
  16. dünyada öldürülen milyonlarca çocuk varken, ''öldürüldüğü'' şüphe olan bir çocuğun sol kesim tarafından sembolleştirilmesinden başa birşey değildir.
    gönül isterdiki sokaklarda top koştursun ama beyinleri siyasi hedefler uğruna kaplanmış kişiler tarafından kullanıldı,yazık oldu.
    2 ...
  17. 1169.
  18. artık acımadığım çocuk.
    lan o kadar şehidimiz öldürülüyor , fırat çakıroğlu ölüyor ses yok , bu çocuk gündemden düşmedi be !
    edit:madem çocuk polise taş atmasaymış o zaman.
    10 ...
  19. 1170.
  20. maalesef kendisini savunmak (!) ne idüğü belirsiz sol örgütlere, savcı rehin alıp pisi pisine ölen terör itlerine kalmıştır.

    ulan bir de solcuyum diye geçiniyorsunuz ha! şafak yayla'nın yediği bu halt berkin elvan'a mı yarayacak? yoksa berkin'in annesini kalabalıklara yuhalatan malum şahsa mı?
    2 ...
  21. 1171.
  22. polise taş atana ölüm cezasını uygun görenleri ortaya çıkarmış çocuk.
    2 ...
  23. 1172.
  24. Bazı kesimler bu çocuğu putlaştırmıştır. Bu putlaştırma ise bugün bir savcımızın canına mal olmuştur.
    4 ...
  25. 1173.
  26. sokaklarda polis "yasalar" çerçevesinde insan öldürürken, ideolojisi doğrultusunda direnmeyi seçmiş ve "sapanla mücadele" ederken öldürülmüş insan.

    din kisvesi altında ülkeyi satıp yiyen kendi malı eden adi siyasetçilere ve kan emicilerin diktesine karşı direnmek çok mu abes?
    çevik kuvvet hırsız ak hükümetin paralı askerleri değildir fakat gezi'de bir diktatörün kukları olarak yer edinmişlerdir. burada yapılacak tek şey berkin'in yaptığıdır. bir park için direnmek hemde biber gazları, darbeler, tazikli sular ve joplara karşı. büyük yanlış yapmışsın genç..
    ruhun şad olsun.
    0 ...
  27. 1174.
  28. 1175.
  29. bugüne kadar bir simge değildiyse artık bundan sonra bir simge olmuştur.
    0 ...
  30. 1176.
  31. berkini öldürenler x şerefsizse, savcıyı öldürenler ve buna sevinenler 2x şerefsizdir. hadi bakayım çakma hümanistler, bunu da eksileyin.
    2 ...
  32. 1177.
  33. benim kızdığım nokta ekmek almaya falan gitmemesine rağmen ekmek almaya gitti öldü demeleri.
    2 ...
  34. 1177.
  35. ölümüne üzülmediğim bebe.
    taş atarken polis tarafından öldürülen bebe.

    kimin iti köpeği olduğu bugün ortaya çıkmış bebe.

    fırat diye koca yürekli oğlan vardı, hatırlıyor musunuz ? fatih'in istanbul'u fethettiği yaşta ölmüştü. hatırlamıyorsunuz değil mi ?
    3 ...
  36. 1178.
  37. merak ettiğim bir konu var. berkin elvanın hastanede yattığı süreçte ''aç gozlerini çocuhhhhade uyaaaan'' gibi meyhiyeler düzüp profil fotolarına berkinin resmini koyanlar ne yapacaklar acaba? sokaklara mı dökülecekker, samimiyetsiz sosyal medya hesaplarında bu olayı lanetleyecekler mi? sanmam... çünkü sahtekarlık ve ikiyüzlülükte, namussuzlukta antrenmanlı olduklarını unutmayalım.

    (bkz: serap eser)

    utanmazlar.

    yolunda kırılan testi...
    3 ...
  38. 1179.
  39. ölümünden sonraki 1 hafta içinde "merkin elfan ölümsüzdürrr devrimmmm fak dı sistım" diyen 14 yaşındaki yavru marxlardan sonra adı sanı duyulmayan, boku bokuna ölmüş yavrucuktur.
    2 ...
  40. 1180.
  41. chp nin öve öve bitiremediği terorist çocuktur.. ekmek almaya Molotofla, taşla gitmiştir ve medya tarafından ekmek almaya giderken öldürüldü denmiştir. bu kadar medyada kalırsa olacağı olur. adliyeye girip savcıyı rehin alıp berkinin katillerini istiyoruz dediler ve bunları diyen de dhkpc üyeleri..savcının mekanı cennet olsun. chp de bunları savunsun.alın size berkin elvan..
    6 ...
  42. 1181.
  43. Bugün savcımıza düzenlenen saldırıdan sonra bazı beyinsizler tarafından tekrar ismi ağza sakız edilmiş çocuk. Ve bu çocuk ölü. yani bu kafasını s.ktiğimin beyinsizlerine ne yapmışsa bacak kadar çocuk, ölümünün üzerinden bu kadar zaman geçmişken bile ona saldırabiliyorlar en ufak bir fırsatta.

    gerizekalılıkta zirve yaptınız tebrikler! Maden faciasında 300 kişi ölür, liderinize ve bakanlarınıza toz kondurmazsınız, işid binlerce can alır onu destekleyen hükümetinize ve radikal islamcılara laf dokundurmazsınız ama dhkpc nin yaptığı eylemden ölü bir çocuğu suçlarsınız. Sizin beyninizi ve vicdanınızı...
    5 ...
  44. 1182.
  45. Ulan ne belalı veletmiş be öldü gitti yine kurtulamadık bu enikten.
    Şimdi de ölümüne neden olan geri zekalı dhkp-c li devrimci abileri adliye basıp bu piç için savcı öldürüyor.

    Şimdi iki geri zekalı solcu terörist daha çıkar hem Berkin denen enik hem de adliyede kevgir olan yoldaşları için eylem yapmaya kalkar.

    Harbi ne gerizekalı adamlarsınız böyle pisi, pisine bok yoluna gidersiniz sonra büyük yoldaş abileriniz ölüm yıldönümünüzde .... Ölümsüzdür, devrim şehididir falan, filan gibisinden bir iki bildiri okur, 1 mayıslarda iğrenç resminiz bir iki çaputa basılır, şerefinize bir kaç yere molotof atılır amaa siz aptallar eşek cennetinden izlersiniz.

    Iyi seyirler ekmek almaya giden masum çocuk, iyi seyirler dün berkinin intikamını almaya çalışırken eşek cennetine giden berkin in süper zeka devrimci abileri.

    Ateşiniz bol olsun. Eşek cennetinden iyi seyirler.
    12 ...
  46. 1183.
  47. Sadece ekmek almaya giden bir çocuk yanlışlıkla paraya sapan almış dışarda kuş avlıyordu kim vurduya gitti.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük