öldüğü gün açıkçası savunmuştum bu çocuğu. sadece masum şekilde ekmek almaya gittiğini sanmıştım. ölünün arkasından laf edilmez ama gerçekten bu çocuk terörist. dağdaki adamdan tek farkı yaşı. bende rte' yi sevmem ama rte sevmiyor diye bu çocuğa sahip çıkmak anlamsız.