Bugün savcımıza düzenlenen saldırıdan sonra bazı beyinsizler tarafından tekrar ismi ağza sakız edilmiş çocuk. Ve bu çocuk ölü. yani bu kafasını s.ktiğimin beyinsizlerine ne yapmışsa bacak kadar çocuk, ölümünün üzerinden bu kadar zaman geçmişken bile ona saldırabiliyorlar en ufak bir fırsatta.
gerizekalılıkta zirve yaptınız tebrikler! Maden faciasında 300 kişi ölür, liderinize ve bakanlarınıza toz kondurmazsınız, işid binlerce can alır onu destekleyen hükümetinize ve radikal islamcılara laf dokundurmazsınız ama dhkpc nin yaptığı eylemden ölü bir çocuğu suçlarsınız. Sizin beyninizi ve vicdanınızı...