berkin elvan

entry2367 galeri264 ses2
    1135.
  1. ah be çocuk demedim mi, vururlar seni, bu yaşta bu cesaret, elinde bir taş, bir de sapan.
    4 ...
  2. 1136.
  3. 1137.
  4. arkasından konuşulan çocuktur.

    arkadaşlar el kadar çocuktu, öyle veya böyle öldü gitti. vücudunun yarısı da toprağa karışmak üzeredir.
    şeytan bile ölüden elini eteğini çekmişken siz neden hala konuşup duruyorsunuz ?
    3 ...
  5. 1138.
  6. bok yoluna gitmiş niyazi. ava giderken avlanmıştır.
    7 ...
  7. 1139.
  8. faşizm kurbanı çocuktur- bir gün kendisini öldüren faşistler hesap verecektir. 269 gün ölüme meydan okuyan çocuktur. kimse de berkin elvan'ın tırnağı bile olamaycaktır.
    4 ...
  9. 1140.
  10. yakışıklı diye savunulmadı ki ey gerizekalılar.
    çocuk diye öldü diye savunuldu.
    biz de biliyoruz çok güzel sarışın bir zengin veledi olmadığını.
    ama siz bilmiyorsunuz şeref nedir ölünün arkasından saygı nedir?
    çocuk nedir bilmiyorsunuz.
    3 ...
  11. 1141.
  12. bize göre en yakışıklı çocuktur.
    berkin elvan'a laf edenlerin kendisi yılandır - kötüdür - şerefsizdir.
    5 ...
  13. 1142.
  14. 15 yaşında isyan etmiş devlete.
    80 yaşında göt kılları var bu memlekette.

    ifadem nettir. Firvun ile savaşan ve bu uğurda ölen bir şehittir Berkin.
    2 ...
  15. 1143.
  16. 1144.
  17. ailesi dolayısıyla kendisine yazık dedigim cocuktur. ve su her yerde berkin elvan adını agzına alıp bagırıp cıgıran insanlar yüzünden acıyorum bu cocuga.
    bunlar bu cocugu düsünseler agızlarına bu kadar sakız etmezler. cocuk artık rahat bırakılmalı.
    ve ailesinin asıl amacı da devleti sonuna kadar kötülemek. adalet yokmus, hadi oradan cok da umrundaydı.
    bir kesim de bunlarla beraber goygoy yapıyor. cunku onlar bunu hep yapar.
    1 ...
  18. 1145.
  19. kim kandırdı bilinmez ama pek masum görünmediği anlaşılmıştır. Yaşasaydı da ilerleyen zamanda işe yarar biri olacağını sanmıyorum ama mekanı cennet olsun ne diyelim.
    2 ...
  20. 1146.
  21. sol görüşlü olucam ya da bunun gereği diye bazı olayları çarpıtmamak gerekir.Evet bu ülkede bir çocuk ölmüştür bu büyük bir suçtur ancak bu çocuğun "ekmek almak gibi çok sıradan ve her çocuğun yaptığı şey yüzünden öldüğüne" kimse beni ikna edemez.Çocuğun ve ailesinin nasıl bir görüş içerisinde olduğu aşikardır.Bence burda tartışmamız gereken bu insanlar bu çocuklar bu yanlıştan nasıl döndürülmeli olmalıdır.Türklüğün sadece bir kafatasçılık olmadığını Atatürk ün "Ne mutlu türküm diyene" sözünün ne anlama geldiğini bu insanların yaşayarak öğrenmesi gereklidir.Global dünya da ülkeni bölüp kendi sınırını çizince ne elde edeceksin artık bu hayalperest 200 yıl geriden gelen davranışlardan vazgeçmek gerekli.Bu ülkenin ihtiyacı olan tek şey birlik ve beraberlik içinde yaşayarak ülkenin gelişmesini sağlamaktır.O çok övgüler düzülen amerikan halkı gibi olmak refah seviyesini yükseltmek dış güçlerin etkisinden kurtulmak için kafatasçılığı bırakıp insan olarak nitelendirmeyi öğrenmeliyiz.Yıllarca mağdur edebiyatı yapan bazı kesim kürt halkının da artık gözünü açıp sınırı çizdiğinde isveç değil de suriye ırak afganistan dan daha beter bir hale geleceğini o çok güvendiği petrol yataklarını barış getirmek amacıyla birilerinin işgal edeceğini görmesi gereklidir.
    2 ...
  22. 1147.
  23. halen entry girilmesi anlamsız olan. hak etti veya etmedi. öldü gitti sonuçta.
    1 ...
  24. 1148.
  25. gezi eylemleri sırasında ölen bir çocuk. pkk sempatizanı da olsa bir çoc... şaka lan. sikerler öyle işi.
    7 ...
  26. 1149.
  27. Hayatı elinden alınmış bir çocuk. ideolojisi yanlıştı, doğruydu bişey diyemem. Onun düşüncesini savunma şekli ya egitim sisteminin ya da devlet yönetiminin hatası. Kendi hatası diyemeyiz.

    Hatalı olsa, Çocuk olmasa bile hayatını kaybeden bir birey var.

    Hatalıydı öldüğü iyi oldu çok yanlış bir düşünce.
    Bir gün bir hata yapacaksın sen de. O gün öldürülmeyi hakettiğini düşünebilecek misin?
    3 ...
  28. 1150.
  29. berkin elvan'ı vuran polisi destekleyen akp bugün kck'lıları serbest bıraktı. kck içinde ne yazık ki mit elemanları var.
    14 yaşında halay çekmek suç değildir. ben orada çocuğa değil ailesine bakarım. ha anlatıldığı gibi ekmek alma muhabetti saçma.
    1 ...
  30. 1151.
  31. Bugünkü rehin alma olayında "şöyle oldu demekki berkin terörist yeaaa" diyen andavalların zekasından artık şüphe ettirmeyen evlat.
    nur içinde uyusun.

    adalet için hala çalışan insanlar var.
    umarım kan dökülmez.
    12 ...
  32. 1152.
  33. Polise taş atarken öldürülmüş çocuk. Toprağı bol olsun.
    9 ...
  34. 1153.
  35. polise taş atarken öldürülmüş terörist.
    dhkpc lilerin çok sevdiği bir lolipoptur kendisi.
    yalaya yalaya bitirilemedi.

    zira alevi ayaklanması olan gezi gibi kendisi de bir aleviydi. bu dhkpc denen bok alevi tandanslı alevileri kullanmaya çalışan bir terör örgütü olduğu için , çok sever bizim naylon solcularımız.
    sünni olaydı adı dahi anılmazdı.
    misal burakcan misal şehid düşen polislerimiz.

    dhkpc yi biraz kazırsanız zaten göreceğiniz şey dış istihbarat olur.
    malum senaryo yanan her ortadoğu ülkesinde uygulandı. mezhep çatışması, ırk çatışması sonra gelsin kaos gelsin ölümler.
    40 ...
  36. 1154.
  37. Ölmünün üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen hala katilleri ortaya çıkarılamamaıştır.
    4 ...
  38. 1155.
  39. bugün ki eylem sonucunda kimin iti olduğu bir kez daha ortaya çıkan enik.

    ne hikmetse ölümüne bir türlü üzülemedim garibin.
    21 ...
  40. 1156.
  41. ölmüş, bedeni toprak olmuş "çocuk"...
    3 ...
  42. 1157.
  43. sorumsuz ana-babası yüzünden ölmüş çocuk. el kadar çocuğa bu kadar ideoloji yükleyen ailesi sorumludur ölümünden. Neden vatan ,bayrak sevgisi öğretilmemiş bu çocuğa ? neden eline türk bayrağı alıp istiklal marşı okumamıştır gezi olaylarında ? kusura bakmayın terörün yaşı, dili , dini, milleti olmaz. eğer türk polisi evinde, yada işinde çalışan bir genci yaşlıyı dini , dili, ırkı yüzünden öldürürse o polisin idam edilmesini isterim. lakin su testisi su yolunda kırılır demiş atalarımız. allah affetsin. çocuklarının beyinlerini terör ideolojileriyle dolduran aileleride ıslah eylesin...
    6 ...
  44. 1158.
  45. bugün terörist abileri tarafından haysiyeti kurtarılan çocuk. adalet isteyen adamlara bak çay demle.

    uzun zamandır bir şeyler yazma niyetindeydim ama gerek yok diye düşündüm. sanırım gerek var...

    esasen söylemem gerekenleri es geçiyorum. çünkü içinde insanlık duygusu olmayanlar ''ama o daha çocuk :('' tevilinin ardına sığınacaklardır.
    1984 eruh baskınında da çocuklar vardı biliyor musunuz? o ''çocukları'' lanetle anıyor siz özellikle ne kemalist ne atatürkçü ne de solcu ama aynı anda hepsi kafası karışık ''sistem muhalifleri''...çelişki değil mi bu?

    ekşi sözlükte şurada burada berkin konusunda yavşakça ve sevimsizce ağıtlar yakan ve insanlık dersi veren teröristlerin ne mal olduğunu biliyoruz da siz ''ortanın solu'' kemalistleri, sol görüşlü vatansever tipleri pek anlayamıyoruz nedense.

    ya bir de şey var, bu başlıkta da çok yapılmış;

    uyan çocukkkk.. sağa balon aldıhhhh!

    çok gerizekalıca ve itici bir tavır biliyor musunuz? yapmayın.

    o yaşlarda bir çocuğun edineceği en meşru dava olsa olsa vatan müdafaası falan olur. peki bu gerçekten sevimsiz çocuğun edindiği dava? nedir tam olarak? eğer bir terör sempatizanı iseniz bana hak vermemeniz normal. yok eğer gerçekten insan iseniz belki beni anlayabilirsiniz.

    mesela galatasaray sultanisine bakıyoruz çanakkale savaşı sıralarında. berkin gibi çocuklar ölmüş oralarda da. ben çocukluğunun hakkını vermek diye buna derim.
    suratta peçe, elde taş, terör örgütleriyle daha götünün bokunu silmeyi bilmezken içli dışlı olmak.... ohooo bakıyorum da berkin fazlasıyla kocaman adam olmuş. yeteri kadar çocuk değilmiş demek ki. ölmek var; ölmek var. yaşanılan hayatlar arasında uçurumlar olduğu gibi, ölümlerde benzeşik değildir. çünkü ölmek sadece nefes alamamak değildir.

    o halde neyi savunuyorsunuz? o halde ölümüyle neden seviniyorsunuz. sorun ölmesi ve ya yaşaması değil aslında. ''çocuk'' un o tip bir mecrada ve siyasi çizgisi açık seçik ortada olan bir terör örgütünün güdümünde ne işi vardı? peki ailesi nerdeydi? o aptalca ekmek almaya gitti palavralarına kendileri bile inanmıyor buna eminim.

    babası oğlumun katili başbakandır diyene kadar ellerini başının arasına koymalıydı en evvela. yok eğer babası da bir şeyi ''dava'' edinmişse, mübarek olsun o halde. o halde ölümlerin vız gelip tırs gitmesi gerekir. dava edinmek bunu gerektirir. eğer böyle bir şey yoksa babası çıkıp evladına neden sahip çıkmadığını anlatsın bu topluma. klasik bayatlamış ve samimiyetsiz sahtekar solcu ajitasyonuna deniz gezmiş'in asılmasından bu yana tokuz toplum olarak. gerçi deniz gezmiş onurlu bir adamdı. en azından filistin için savaşmış falan. ya berkin elvan? ya ali ismail korkmaz? ya alevi olduğu için öldürüldü dediğiniz allaha muhammede dümdüz küfür eden o hataylı adını unuttuğum ve hatırlamak da istemediğim tip? neydi bunlar?

    berkinin katili devlet olduğu kadar ailesidir de. hatta direkt ailesidir.

    sol, her zaman bu ülkede adeta leş kargası gibi davranmıştır. sağ ise sırtlan. ama sağcılık sahtekarlığı kılıfına uydurup yapmştır, sol ise ayan beyan aptalca girişimlerde bulunup kendini rezil etmiştir.

    olaya bir ölüm üzerinden değil de daha geniş açıdan bakabilin diyeceğim ama az biraz izan ve vicdan gerektirir bunlar. ama maalesef siz de bulunmuyor ikiyüzlülükten karaktersizlikten fazlası.

    düşünceler kutsaldır sadece meşruiyeti tartışılır ve önemli olan da budur.

    dolayısı ile bugün gördüğümüz tablo berkin elvanın terörist abilerinin nasıl bir berkin yetiştireceğinin de kanıtı.

    kaldı ki berkin elvan'ın ölümüne asla üzülmedim. çünkü bu ''çocuğun'' akıbeti bir şekilde bu olacaktı. çünkü su yolunda akar. şimdi yavşamaya devam edin. onca masumun katledişini unutarak hem de...

    haydi... uçurtma uçurmaya devam edin!

    edit: iki terörist abisi eşek cennetini boylamış meğer. akşamın güzel haberi flaş flaş flaş!
    12 ...
  46. 1159.
  47. terörist , Allah rahmet etmesin birgün bende polis taslarken ölürsem bana da rahmet etmesin.
    10 ...
© 2026 uludağ sözlük