sokaklarda polis "yasalar" çerçevesinde insan öldürürken, ideolojisi doğrultusunda direnmeyi seçmiş ve "sapanla mücadele" ederken öldürülmüş insan.
din kisvesi altında ülkeyi satıp yiyen kendi malı eden adi siyasetçilere ve kan emicilerin diktesine karşı direnmek çok mu abes?
çevik kuvvet hırsız ak hükümetin paralı askerleri değildir fakat gezi'de bir diktatörün kukları olarak yer edinmişlerdir. burada yapılacak tek şey berkin'in yaptığıdır. bir park için direnmek hemde biber gazları, darbeler, tazikli sular ve joplara karşı. büyük yanlış yapmışsın genç..
ruhun şad olsun.