üç harften oluşan bir kelime olan aşk söylemesi kolay yaşaması zor olandır.Aşk bir boşluğu bilinmezliği temsil ettiği sırada birden kelimelerle değil bir vücutla tarif ediliyorsa yada mecnuna ferhata hak verilmeye başlanıyorsa ve bende onun için yaparım lan onlar hikaye ama biz gerçeğiz dedirtiyorsa kişi aşık olmuş demektir.Başlarda ne kadar gazdır geçer ,ben bağlanmam deseniz de sonra birden lan acaba napıyodurlarla başlayan hikayenizin mutlu sonla bitmesini temenni ederim.Ben şuan mutlulukla devam eden bir aşk yaşıyorum Allah sonunun da güzel olmasını nasip etsin.Aşkın ne demek olduğunu daha doğrusu kim olduğunu öğrendim yani.Hiç beklemediğim bir an da böyle kavramların tam bende bitmeye başladığı anda karışıma çıktı benim o yüzden umutsuzluğu kapılmayın demeyeceğim aşkı yaşamak için kapılın işte o zaman aşık olursunuz!
dünya'nın en abartılmış kavramı hakkında yeniden açıklama ihtiyacı hissediyorum. 14 şubat'a 1 kala herkes saçmalamaya başlamış. ferhat ile mecnun kafanızı allak bullak etmiş.
aşk: bireyin yavrusunun genotip çeşitliliğini maksimize edicek şekilde eş bulmasını sağlayan, evrimsel süreçte hafızanın gelişiminden sonra ortaya çıkmış, birtakım elektrokimyasal tepkimedir.
iki kişi veya daha fazla kişi arasında olan bir duygu.
ama yaşamak lazım, o güzel günleri, o hoş tatlı anları ergen'ce mesajlaşmalar gibi, ama sen sadece bunu hayal edersin geçmişi özlersin o hatıralar o simit yemeler, seni seviyorumlar..
hep yalan aslında, gerçekte olmayacak bir duygu, rüya gibi kısa güzel, ve hep o rüyayı hatırlamak ağlamak üzülmek, onun yüzünü en son o rüyada görmek, ağlamak. işte aşk bundan ibaret, ama sakın bir kişi için üzülmeyin, ne demiş cem karaca abimiz
Ne yalnızlık ne de yalan üzmesin seni
Doğarken ağladı insan bu son olsun bu son.
Yani üzülme. yalanlardan üzülme, doğarken ağladı insan bu son olsun bu son, Rametle anıyoruz.
ışk kökünden gelir. ışk, sarmaşık demektir. yani sarmaşık gibi sarmak bir kalbi, bir ruhu, derler. kalbini, ruhunu özgür bırakmak, bırakabilmek. mümkünse hâlâ.