tanim : yaptigi hareketi tasvip etmedigim yazar. Fakat ilginc olan ozgurluk savascilarin saldirisina ugramasidir. Nasil mi ?
en ba$ta belirtmek isterim ki ne akpyi desteklerim ne de akp ye oy vermisligim vardir. Fakat,
Bu sozluk yazarlari degilmiydi 'carsaf giyen kadinlarin kendisi icin afrodizyak etkisi yarattigini' soyleyen, yine bu sozluk yazarlari degilmiydi ulkenin basbakaninin ve reis -i cumhurun hanimlarina giyindikleri tarz icin hakaret savuran.
Simdi benim bir cok
kahramanlik yapmis orgeneralimin hanmini elestirildi diye namus bekcisi kesilen yazarlar yine bu ayni yazarlar degil mi ? Ya sozluk o degilde bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.tamam arjenin yaptigini tasvip etmiyorum ama bu ne perhizdir ulan. Hani sizin ozgurlugunuz. Bu ulkede herkes istedigi gibi giyinemiyecek mi ulan mina koyim ! Cuvaldizi ilk once kendinize batirin bir.
Idrak yollarinda problem yasayan bunyeler icin tekrar belirtmek irterim ki akpyi zerre kadar sevmem.
Ek : isbu entry'de yazim, noktalama, gmla hatasi var ise affola. Cep telefonundan girmem sebebtir. Aksama duzelir.
ironi mi sazan avlama mı kendisi artık ne şekilde isim veriyorsa sözlüğe bir olta atmış ve vermek istediği mesajı son derece başarılı şekilde vermiş yazar.
üşenmedim okudum, hayrunnisa gül hakkında kapatma(namus üzerinden yapılacak sanırım en aşağılık hakaret), tüm vücut hatları ortada erkekleri tahrik ediyor, çok makyaj yapıyor vesaire yazanların bu başlık altında utanmıyor musun 60 yaşındaki kadının giyimi hakkında yorum yapmaya diye arjen e saldırdıklarına şahit oldum. bu ikiyüzlü yaklaşımı ortaya çıkardığı için(ki zaten amacı da oydu) ben şahsen teşekkür ediyorum kendisine.
Bu başlık altında ayyy birilerinin eşi hakkında yorum yapmak çok ayıp, çok kaka bir hareket minvalli yazılar yazanları da yine "birilerinin" eşleri hakkında yorum yaparken görmesek bari.
sozlugun bugun ki maden inidir kendileri. gerci bugun nick altina girilen entrylerinin en az yarisi, ikili mucadele seklinde, karsilikli laf giydirmelerden ibaret olsa da, sonucta ilgi gormeyi haketmis, hakettigi ilgiyide gormus yazardir.
monitörünün arkasından türk silahlı kuvvetleri ile, cumhuriyet ile ve temel değerlerimizle alay eden arkadaş. ancak sanmasın ki bu tür sözlük sitelerini, forumları vesaireyi askerler takip etmiyor...
ilave: yapılan bir tehdit değil* eleştirirken bile ahlak ve saygı çerçevesi dışına çıkılmaması çağrısıdır.
entryme başlamadan önce belirteyim, ben 4. nesil yeni yetme bir yazarım efendim. ama ben bile birilerine yaptıkları yanlışları göstermek adına ironi adı altında aynı yanlışı yapmıyorum.
birileri kalkıyor başbakanın eşinin kılık kıyafetini diline doluyor, öteki çıkıyor genel kurmay başkanının eşinin kılık kıyafetini tam tersi yönden diline doluyor. çok afedersiniz ama bu birisinin yaptığı pisliği göstermek için aynı yere sıçıp "aha buraya sıçtı" demekten başka bir şey değildir.
1 kasım 2008 itibariyle nişanlı yazarlar güruhunun bir üyesi olacak yazar. şimdi tüm sözlük yazarları davetlimizdir dicem ama malum nişanı kız tarafı yapıyor düğüne artık ahahaha.
başkaları yapınca araştırmacı yazarlık olarak adlandırılan eylemi kendisi yapınca aparmak olan sol açık yazar. aynı zamanda yetersiz bir internet kullanıcısıymış. haberler merkezimize ulaşmaya devam ediyor. ayrıntılarla tekrar birlikte olacağız.
1. tanımadığım etmediğim yazar.
2. çamur atmamış, taaaaak taaaaaak diye bakınızları döşemiştir.
3. kendini de ortadaki çelişkiyi de gayet güzel ifade etmiştir.
4. kızgın internet kullanıcıları tarafından subjektif ve soyut kavramlarla eleştirilmeye çalışılmıştır.
Fm için araştırmaya devam etseydim bora halı sahasına gelecektim.ama kendini ifade edemediği için hem görevimi bıraktım hemde FM database ine girmeyi başaramadı.*