bugün saat 09.50 de alkışlarla elazığ'a yolladığımız jandarma er. ev telefonu ve cep telefonu yanıbaşımda dakikaları sayma nedenim.
edit: pilotun pisti görememesi nedeniyle elazığ'a inememiş, malatya üzerinden karayoluyla elazığa'a ulaşmak zorunda kalmış yazar. an itibariyle jandarma il komutanlığı'nda en stratejik yatağı kapma yarışında olması muhtemel kişilik.
çalan her telefona arjendir buuuuu diye saldırmama sebep olan insan. 0424'le başlayan her aramayla kalbimi küt küt attıran. kıymetini uzaktayken çok daha iyi anladığım.
önce onbaşı rütbesini takıp yemin edecek akabindeki 25 gün içinde, emirle 2. pırpırı takarak hem rütbesini arttıracak hem maaşını. muhtemelen 41,8 lira maaş alacaktır, ye ye bitmezdir.
izin kullanmazsa şafağı demiştir bugün 150, biter midir? bitmezdir. *
Gittiğinden beri ne zaman şöyle mükellef sofraya oturucak olsam arjen yiyemiyordur şimdi bunları diye gereksiz bir duygu seline kapılıp, hiçbir şey yiyememe rağmen, annesinin bir yandan benim bir yandan sorduğum "yemin törenine ne getirelim" sorularımıza buradaki yemekler sizinkilerden daha güzel diyerek yanıtlayan acımasız eleştirmen. zeytinyağlı sarmayı artık yanlızca rüyalarında görürsün canım.
bulunduğu yerin komando taburu olması sebebiyle olsa gerek çikolotaları, kuruyemişleri, pideleri acımasızca midesine indiren vicdansız. ben de kilo verip dönecek diye teselli buluyorum. peh!
yarın yemin ederek takribi 2 hafta sonra usta birliğine transfer olacak cenderme kişisi aynı zamanda.
futbolcu olanı sağ açıkta oynamaya başladığından beri harikalar yaratmaktadır. juande ramos'un tottenham faciasından sonra böyle radikal bir karar almaya cesaret etmesi takdire şayandır.