tanim : yaptigi hareketi tasvip etmedigim yazar. Fakat ilginc olan ozgurluk savascilarin saldirisina ugramasidir. Nasil mi ?
en ba$ta belirtmek isterim ki ne akpyi desteklerim ne de akp ye oy vermisligim vardir. Fakat,
Bu sozluk yazarlari degilmiydi 'carsaf giyen kadinlarin kendisi icin afrodizyak etkisi yarattigini' soyleyen, yine bu sozluk yazarlari degilmiydi ulkenin basbakaninin ve reis -i cumhurun hanimlarina giyindikleri tarz icin hakaret savuran.
Simdi benim bir cok
kahramanlik yapmis orgeneralimin hanmini elestirildi diye namus bekcisi kesilen yazarlar yine bu ayni yazarlar degil mi ? Ya sozluk o degilde bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.tamam arjenin yaptigini tasvip etmiyorum ama bu ne perhizdir ulan. Hani sizin ozgurlugunuz. Bu ulkede herkes istedigi gibi giyinemiyecek mi ulan mina koyim ! Cuvaldizi ilk once kendinize batirin bir.
Idrak yollarinda problem yasayan bunyeler icin tekrar belirtmek irterim ki akpyi zerre kadar sevmem.
Ek : isbu entry'de yazim, noktalama, gmla hatasi var ise affola. Cep telefonundan girmem sebebtir. Aksama duzelir.