ironi mi sazan avlama mı kendisi artık ne şekilde isim veriyorsa sözlüğe bir olta atmış ve vermek istediği mesajı son derece başarılı şekilde vermiş yazar.
üşenmedim okudum, hayrunnisa gül hakkında kapatma(namus üzerinden yapılacak sanırım en aşağılık hakaret), tüm vücut hatları ortada erkekleri tahrik ediyor, çok makyaj yapıyor vesaire yazanların bu başlık altında utanmıyor musun 60 yaşındaki kadının giyimi hakkında yorum yapmaya diye arjen e saldırdıklarına şahit oldum. bu ikiyüzlü yaklaşımı ortaya çıkardığı için(ki zaten amacı da oydu) ben şahsen teşekkür ediyorum kendisine.
Bu başlık altında ayyy birilerinin eşi hakkında yorum yapmak çok ayıp, çok kaka bir hareket minvalli yazılar yazanları da yine "birilerinin" eşleri hakkında yorum yaparken görmesek bari.