aras kargo

entry396 galeri24
    303.
  1. Benim bisikletle bile onlardan daha iyi iş yürütebileceğim kargo firması. Allah belalarını versin.
    0 ...
  2. 304.
  3. 305.
  4. Mavi jeansten aldığım ürünü adres bulunamadı üç kağıdıyla getirmeyen kargo.Okulum yerinde duruyor aynı adla başka okul yok.Bir daha tercih etmeyeceğim kargo.
    0 ...
  5. 306.
  6. Gerçekten kötü bir kargo firmasıdır. Hani uzun zamandır kullanmıyorum ama ne zaman bana aras kargo ile bir sy gelse bir konuda sıkıntı illaki olur. Zaten bu yüzdendir aras'la kimseye bir sey göndermiyorum.
    2 ...
  7. 307.
  8. okuduğum şehirde, KYK yurduna teslimat yapmayan bir şubeye sahip olan kargo şirketi.

    evde kalıyorum, evde olurum olmam kargo gelip gitmesin diye arkadaşımın KYK adresini verdim bir kaç kez. güvenlik teslim alabiliyor eğer önceden söylersen.
    diğer şirketlerde sorun yok hatta yurtiçi kargo bulunduğum öğrenci bölgesinde -eğer kargolar ulaştırılamamışsa- akşam belli bir bölgeye gelip kargoyu teslim almanızı bekliyor.

    bunlar bırak mesai saati dışında kargo teslimini devlet yurduna teslimat yapmıyor. herhangi bir gerekçeleri var mı bilmiyorum, büyük ihtimalle servis yetmiyor diyorlardır. ama en kolay teslimat yapacağı yer yurtken merkeze gidip almamızı beklemeleri inanılmaz saçma.
    5 ...
  9. 308.
  10. rezil kere rezil

    pazartesi günü anadolu yakasından verdiğim

    zarfı beşiktaşa daha teslim edemediler.

    öküz desem öküze ayıp olur

    zokuk bir firma.

    uzak durun.

    rezil.
    3 ...
  11. 309.
  12. kötüdür. ama sürat kargo kadar da kötü değildir emin olun.
    0 ...
  13. 310.
  14. Gelmek bilmeyen kargo. Eve geldik sizi bulamadık telefona cevap vermediniz, dağıtıvıya çıkmıs şubede yok. Dağıtıcı gelmiş sizi evde bulamamış.
    1 ...
  15. 311.
  16. kalitesiz kuryeleri vardır. yoksa firma işleyişi fena değil
    1 ...
  17. 312.
  18. size mesaj olarak kargonuz elimizde diye bir mesaj gelir ve internet sitesi linki gönderirler kargonuzun durumunu takip etmek için.. internet sitesini açarsın güvenlik no girsesin boştan boş bir sayfa çıkar gönderilen tarih boştur hesapta kargonuz yoldadır 5 6 gün oldu kargonuz yolda yazıyor ulan benim kargom dünya turumu yapıyor. hizmet kalitesi sıfır sıfır sıfır rezalet. müşteri hizmetleri numarası meşgul. iğrenç ötesi bi kargo şirketidir. eğer internetden sipariş verilecekse aras kargoyu seçmeyin. aras kargo pişmanlıktır. bu arada 2 mahalle ötede merkezi evime o kadar yakın inatla bekliyorum 6 gündür bunlar ne yapıyorlar bilmiyorum black friday yoğunluğu diyoruz ama 6 7 gündür nasıl bir yoğunluktur 2 mahalle öteye gelemediniz anlayamıyorum insan utanır mesai çıkışında al abi bu size gelmiş çak bir imza gidelim der. yani berbat ötesi iğrenç bir kargo şirketidir. acilen elaman ve bir kaç tane telefon alması gerekir. telefonları 7 24 meşguldur.
    0 ...
  19. 313.
  20. bir kargo şirketinden çok iETT görünümlü istif firmasıdır.
    1 ...
  21. 314.
  22. Tek kelimeyle anlatın deseler hay ben sizin amk diyeceğim şirketimsi.
    2 ...
  23. 315.
  24. "aras"ıra kafası estikçe gelir.
    2 ...
  25. 316.
  26. Kargoyu getirirken önceden haber vermeyen, önceden haber verdiğinde ise kargoyu getirmeyen kargo şirketi. Her gün 2 kez kargonuz mesai saatleri içerisinde teslim edilecek mesaji atıp 4 gündür alenen taşak geçiyorlar.

    Edit: bir hafta boyunca mesaj gelmeye devam etti sonrasında birkaç gün kesildi ve sonuç kargom mağazaya iade edilmiş.
    2 ...
  27. 317.
  28. kargaları çok geç ulaştıran firma. iki gün içinde elimde olması gereken kargo, beş gün olmasına rağmen hala gelmedi. sürekli kargonuz yolda diye gözüküyor internet sitesinde.
    0 ...
  29. 318.
  30. en anormal işçilere sahip olan kargo şirketi. değişim için paket veriyorum adam bana bir şey veriyor sonra hata yaptığından geri alıyor. kargo kampanya kodunu söylediğiimiz halde bizden para alındı. kargoları ortalama 2 günde geliyor ama şubelerinde çalışanlar mal. belki de sadece burada. güvenlik önlemi falan alıyorlar iyi de 2 dk lık işte 15 dk bekletti bizi adam.
    2 ...
  31. 319.
  32. bok + bok gibi bir kargo firması.
    0 ...
  33. 319.
  34. Türkiye'nin en dandik, en rezil ve iş yapmaz kargo firması. Zorunda kalmadıkça kullanmamak gerekir.

    Yurtiçi kargo allahtır. Ups kargo ise allahların allahıdır.
    0 ...
  35. 320.
  36. Sözlükten birine 1 forma hediye gönderdim..

    2 hafta sonra forma bana geri geldi..

    Arkadaşa gitmemişler bile..
    Birde formayı alabilnek için 70 tl bir forma parası versim adamlara...
    0 ...
  37. 320.
  38. dağıtımı en kötü kargo şirketi. dağıtıma çıkmayan kargoyu kendi sistemlerinde sözde her gün dağıtıma çıkarıp, alıcının da her gün kargoyu kabul etmediğini yazmaktadır. çözümü şubeye gidip kendin alacaksın. ya da aras kargo ile anlaşmalı internet sitelerinden alışveriş yapmayacaksın.

    hayır ben internetten sipariş verdiğim bir şeyi niye kabul etmeyeyim? bunu müşteri temsilcisine de anlatamıyorsun.

    çoğu firmayı da düşük taşıma ücretiyle kendine çekiyor.

    kitapyurdu gibi kendi istediğin kargoyu kendin seçeceğin sitelerin çoğalması dileğiyle...
    0 ...
  39. 321.
  40. Bugüne kadar bir kez olsun beni mağdur bırakmayan firma ( istanbul ve Antalya’daki şubeleri )

    Senin ilçendeki problemi tamamiyle genellemek ??
    2 ...
  41. 342.
  42. 343.
  43. üniversitede pazarlama derslerinde devamlı olarak 'önem taşır' sloganı örnek verilen kargo firmasıdır. ince yapmış adamlar. tebrikler.
    0 ...
  44. 343.
  45. evde yoktunuz not bıraktık telefonunuz kapalıydı. iyi düşün yoktun evde.
    1 ...
  46. 344.
  47. telefonu ifşa etmeyeydin iyiydi. şimdi o numaraya mesaj atıp buraya yazdıklarını anlatacağım.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük