size mesaj olarak kargonuz elimizde diye bir mesaj gelir ve internet sitesi linki gönderirler kargonuzun durumunu takip etmek için.. internet sitesini açarsın güvenlik no girsesin boştan boş bir sayfa çıkar gönderilen tarih boştur hesapta kargonuz yoldadır 5 6 gün oldu kargonuz yolda yazıyor ulan benim kargom dünya turumu yapıyor. hizmet kalitesi sıfır sıfır sıfır rezalet. müşteri hizmetleri numarası meşgul. iğrenç ötesi bi kargo şirketidir. eğer internetden sipariş verilecekse aras kargoyu seçmeyin. aras kargo pişmanlıktır. bu arada 2 mahalle ötede merkezi evime o kadar yakın inatla bekliyorum 6 gündür bunlar ne yapıyorlar bilmiyorum black friday yoğunluğu diyoruz ama 6 7 gündür nasıl bir yoğunluktur 2 mahalle öteye gelemediniz anlayamıyorum insan utanır mesai çıkışında al abi bu size gelmiş çak bir imza gidelim der. yani berbat ötesi iğrenç bir kargo şirketidir. acilen elaman ve bir kaç tane telefon alması gerekir. telefonları 7 24 meşguldur.