okuduğum şehirde, KYK yurduna teslimat yapmayan bir şubeye sahip olan kargo şirketi.
evde kalıyorum, evde olurum olmam kargo gelip gitmesin diye arkadaşımın KYK adresini verdim bir kaç kez. güvenlik teslim alabiliyor eğer önceden söylersen.
diğer şirketlerde sorun yok hatta yurtiçi kargo bulunduğum öğrenci bölgesinde -eğer kargolar ulaştırılamamışsa- akşam belli bir bölgeye gelip kargoyu teslim almanızı bekliyor.
bunlar bırak mesai saati dışında kargo teslimini devlet yurduna teslimat yapmıyor. herhangi bir gerekçeleri var mı bilmiyorum, büyük ihtimalle servis yetmiyor diyorlardır. ama en kolay teslimat yapacağı yer yurtken merkeze gidip almamızı beklemeleri inanılmaz saçma.