10 gündür ürünümü ellerinde beklettikleri yetmezmiş gibi aradığımda bir de yüzsüz yüzsüz kargonuz eve gelmiş size ulaşamamış kargonuzu şubeden alınız diye cevap veriyorlar.. ulan dingil bu kargo ne ara eve geldi ben 10 gündür sırf kargom gelecek diye evden dışarı çıkmıyorum sizin yüzünüzden.
bir de başkalarının kargo takip numaralarını bana mesaj olarak atıyorlar iyice zıvanadan çıktı bu şirket. beş para etmez.
10 gündür ürünümü ellerinde beklettikleri yetmezmiş gibi aradığımda bir de yüzsüz yüzsüz kargonuz eve gelmiş size ulaşamamış kargonuzu şubeden alınız diye cevap veriyorlar.. ben 10 gündür sırf kargom gelecek diye evden dışarı çıkmıyorum sizin yüzünüzden.
sonra şubeyi tekrar aradım şubeye gelemeyeceğimi tekrar dağıtım yapılmasını talep ettim telefondaki kadın işleminizi yaptım ürününüz adresinize teslim edilecektir diye yalan söyledi. sonra ertesi gün oldu kargom gene gelmedi.. hepsiburadan sitesine kargo takip bölümüne tekrar baktım meğersem ürünümü eve göndermek yerine benden habersiz iade ediyormuş, yani asıl yaptığı işlem oymuş orospunun sonra şubeyi tekrar aradım böyle böyle böyle diye anlattım telefondaki zilli orospu telefonu yüzüme kapattı ulan uzak olmasak oraya gelir saçını başını bir güzel yolardım ama neyse.
bir malda oç gon sonra korgo şobosono godop alın demiş. ulan mal kargonun işi ne sen bana onu açıkla önce eve getirecek getirmek zorunda.. şubeye gidebilsem giderdim zaten bulunduğum yerin bilmem kaç km metre uzağında öyle her an atlayıp gidemiyorum. bilip bilmeden her boka atlamayın.
geçenlerde hayatımda ilk defa işim düştü. eleman tc kimlik numaramı sordu. normalde vermem ama boş bulundum.
eleman, tc kimligimi vermemle birlikte adresimi telefonumu ayrıntılarıyla tekrarladı.
resmen korktum.
vatandaşların tüm iletişim bilgileri özel bir firmada ne geziyor? ben o tarihe kadar arasla hic calışmadım. müşterisi değilim. databaselerinde benim bilgilerimi tutmaya ne hakları var?
ta çin' den gelen kargoyu sorunsuzca takip edebiliyorum ama bu aras kargo' nun 5 saatlik yoldan getireceği kargoyu takip edemiyorum anasını satayım!
güya kargo takip hizmeti veriyorlar ama oradaki bilgiler de güncellenmiyor. kargo hala transfer biriminde görünüyor ama dün teslimata çıkarılmış ve "teslimat sağlanamamıştır." diye bir açıklama eklenmiş. bu arada kargo tam 3 gündür aynı birimde görünüyor.
yurtiçi kargo' nun gözünü seveyim. adamlar dakikası dakikasına kargo takip bilgilerini giriyorlar, 2 iş günü içinde de paket elime ulaşıyor.
internetten satış yapan istisnasız tüm dolandırıcıların kullandığı kargo şirketi. neden? çünkü iki dolandırıcı bir olup milleti kolayca dolandırmak için.
dolandırıldığınızı söyleyin ama yine de gönderici bilgilerini vermezler. paranızın sorunsuz çalınabilmesi için ön ayak olurlar.
5 gün önce teslim edilmesi gereken kargoyu, şubesinde bekleten, hiç bir şekilde bilgilendirme yapmayan.
Aklıma gelip, şubenin yolunu tuttuğumda, şöyle şöyle bir kargo vardı henüz gelmedi. Sorguladım hala yolda diyor, bir bakarmısınız dediğimde, temsilci gözlerime baka baka;
"Sizin mahalleye bakan kuryeci arkadaş işi bıraktı. O kısım bekliyor" demesi.
Gönüllerde taht kurmuştur.
ibretlik savunma olayı için, kendilerine teşekkür ettim. Kargomu alıp, ardıma bakmadan çıktım oradan.
Bir daha da, kesinlikle hiçbir koşulda, bana yaklaşmasına izin vermeyeceğim kargo şirketidir kendileri.
Genellikle n11 gibi internet mağazacılığı kullanırım.
Beğendim üründen önce, kargo şirketine bakarım. Almak istediğim lakin, satıcının sırf bu kargo seçimi yüzünden alamadığım ürün olursa şayet, satıcıya bu yüzden alamadığımı yazıp, psikolojik baskı uygulamayı kendime bir borç bilirim.
Lanet olsun, ilkeler önemli işte.
Dese ki, elektrikler gittiydi,
Deprem olduydu,
Şirket uyuyakalmıştı filan anlıyorsunuz işte.. Bir bahane mahiyetinde bir şey uydurup sıkıntıyı çözmeye çalışsalar idi, sorun yoktu.
" sizin mahalleye bakan kurye işi bıraktı o yüzden bekliyor".
E bende senin amk o zaman.
Özür dilerim, özür dilerim küfürlerim için ama, hiç bir küfür sizi içinizdekiler kadar incitmez.
Valla kuryelerine işi bırakmayacakları kadar maaş verse siz en ufak kolinize 30 liradan aşağı kargo parası ödemezsiniz o yüzden çok da takılmayın bu konulara sonuçta olayın böyle olma sebeplerinden biri de siz müşterilerin ucuz hizmet talebi.
Vaktiyle sektöre giren bir şirket vardı kargoları havalı poşetler vb tank bassa zarar görmez şekilde kargolayıp aynı gün içinde üç büyük şehirdeki istediğin alıcıya yolluyordu fiyatı da en çok yüzde 25 pahalıydı diğer kargo şirketlerinden herifler üç ayda topu attı.
Kusura bakma kargo şirketleri böyle ise biraz da siz müşteriler yüzünden böyle. ..
(bkz: ucuz etin yahnisi yavan olur)
nazarımızın değdiği şirkettir. yüzlerce defa "mng çok pahalı yurt içi kargoları kaybediyor evde bulamıyor aras gene kötünün iyisi" diye diye bu şirketi de diğer ikisinin hizasına getirdik. bastığımız yerde ot bitmiyor sözlükçe lan ne gudubetmişiz haberimiz yokmuş..