aras kargo

entry396 galeri
    306.
  1. Gerçekten kötü bir kargo firmasıdır. Hani uzun zamandır kullanmıyorum ama ne zaman bana aras kargo ile bir sy gelse bir konuda sıkıntı illaki olur. Zaten bu yüzdendir aras'la kimseye bir sey göndermiyorum.
    2 ...