antipanik

entry281 galeri20
    51.
  1. işi ne, gücü ne bu çocuğun? bizden kız almak zordur, eğer ioçk'ya talipse kızımıza iyi bakabilecek mi bakalım? kısacası işte hendek, işte deve, ya aşarsın, ya düşersin antipanik bey...
    2 ...
  2. 52.
  3. Gocu çok kötü bir insansın biliyorsun di mi djkdkfkfk
    1 ...
  4. 54.
  5. Ben erkek tarafı ilan ettim kendimi, biraderim istiyosa sonuna kadar zorlarız imkanları
    Maddiyat tarafı bende ioçk merak etme, tarlayı satıp gocu ibnesine bungalov yapacağıma seni everelim.
    2 ...
  6. 55.
  7. Şu çoçuma depresif falan diyip durmayın. Depresif erkek sevmem..dost musunuz, düşman mısınız belli değil he
    1 ...
  8. 56.
  9. Biz depresif demedik ki. Kendi nickaltını hortlatıp yazmış geri döndüğü için. Lütfen ama.
    Ben dostum dünyalı, başkalarını bilmem. Ortalık çakal dolu.
    1 ...
  10. 57.
  11. Ben mi depresifmişim ya?
    Allah Allah.

    Genelde insanlar bana sıkıcı gelir abdndn.
    1 ...
  12. 58.
  13. 59.
  14. adam o kadar bunalmış ki kendi depresyon hırkalarını bile kendisi dikiyor.
    2 ...
  15. 60.
  16. Ne oluyor lan burada benim amcaoğlu mu evleniyor
    ioçke amcaoglumu üzersen bozuşuruz ona göre.
    2 ...
  17. 61.
  18. ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ .
    1 ...
  19. 62.
  20. Teşekkürler, benim başım bağlandı ama . Dkdkdk
    2 ...
  21. 63.
  22. 64.
  23. Çikolatalı puding mi, çok severim djjfkf
    1 ...
  24. 65.
  25. hemcinslerine oranla (sahiden kadın olduğunu varsayıyorum) çok fazla cinsellik başlığı açıyor. yaşı 17 den küçük, ya da 40 tan büyük değilse arkasında ilginç bir sebebi olabilir.
    4 ...
  26. 66.
  27. Hep erkekler mi açacak krdşm. Yaşımı da bilemedim ne 17 den küçüğüm, ne de 40 tan büyük. Şimdi 2le
    1 ...
  28. 67.
  29. 68.
  30. SIKICIYIM, MUHABBET ETMEYi BiLMEM, BiR KERE MUHABBET EDEN BiR DAHA ETMEK iSTEMEZ, SORU SORULURSA CEVAP VERiRiM, VERiLMEZSE KONUŞMAM, YÜZÜM HEP ASIKTIR, ETRAFIMA NEGATiF ENERJi YAYARIM, YAPAYALNIZ VE DE RUHSUZ BiR iNSANIM
    1 ...
  31. 69.
  32. Abla ı yerine i kullandığın için anlık şok yaşadım ya. Biri kafasını attırdı heralde Ne dio bu diyorumsjxmskajs.
    1 ...
  33. 70.
  34. “I” kullanmışım ya djjdjd ödüm koptu
    0 ...
  35. 71.
  36. --spoiler--
    yüzüm hep asıktır, etrafıma negatif enerji yayarım
    --spoiler--

    aman aman düşman başına.
    1 ...
  37. 72.
  38. Türk milliyetçisi, fenerbahçeli, dinsiz. Kim olabilir bu ya? Neyse ipuçlarını toplamaya devam, evet.
    1 ...
  39. 73.
  40. 73.
  41. 74.
  42. 75.
  43. Lanet olsun gerçekten süper bi tespit djdjdjjdkdkf
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük