Sırf turkiye'nin en zengin adamı diye fenere başkan yapılan looser.
Futboldan anlamadıktan sonra dünyanın en zengin adamı olsa şampiyon yapamaz feneri.
bu adam ne kadar çok medyaya çıkıyor, ne kadar çok birilerine sataşıyor, gündem oluyor böyle? yordu vallahi yordu.
haklı-haksız, fener-cimbom geçtim. bu kadar çok "konuşan" bir adam olabilir mi? son 2 ayda yaklaşık 50 kez pancar gibi suratıyla açıklamalar yaptığını gördüğüm başkan kişi.
3-4 kongre, 3-4 adet televizyon programı, 3-4 basın açıklaması, konuk olduğu youtube kanalları,
araştırılsın, kuvvetle muhtemel bu bir dünya rekorudur. dünyada şampiyon olamadığı bir sezondan sonraki 2 aylık süreçte en çok medyada görünen futbol adamı.
az önce tff genel seçim kurulunda öyle bir laf etti ki salondaki malum birkaç kişiye inme indirmiştir. arkadan ciyaklama sesleri gelince son lafımı geri alıyorum diye r yaptı ama laf ağızdan çıktı bir defa ehuehehehe.
servet yardımcının şantaj ile adaylıktan el çektirilmesine binaen ; sayın büyükekşi böyle şerefsizce kazanılan bir seçimi bünyeniz kabul edecek mi diye sordu salondan resmen inleme sesleri duyuldu.
bu kadar başarısız olduğu halde aziz yıldırım'a karşı seçim kazanması nasıl açıklanır bilmiyorum. başarısızlıkları geçtim, süper kupa maçına çıkmama saçmalığına rağmen ali koç seçilmişse aziz yıldırım'a son altı yılda bir iki yorum dışında kulübe ilişkin hep sessiz kalmasının hesabı sorulmuştur diyebiliriz. çünkü ihtiyaç varken ali koç'un yanında olması gerekirdi. ama beni seçmediniz deyip sessizliğe büründü.
ayrıca aziz başkanın agresif tavrının da bu seçim sonucunda etkisi büyük. bu seçimden yana tek tesellim yayına çıkıp öpüşüp barışmaları olmuştur. ali koç aziz yıldırım'ı da arkasına alacak ama onu da dinleyerek fenerbahçe'yi daha iyi hale getirecek adımlar atacak mı bakalım.
yerine geçtiği aziz yıldırım' ın aksine başarıdan uzak kalmış ve bu konuda özeleştiri yapmayıp algılara başvurarak başarısızlığın devam etmesine sebep olmuş fenerbahçe başkanı.
Dünkü açıklamasıyla özeleştirinin değil algının yer tutacağını ifade ettiği için sevindirmiş başkan. Kendisine yeni Galatasaray şampiyonlukları görmesini diliyoruz.
3. kez Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığına seçildi.Rekor kırılan kongrede 27 bin 489 oy kullanıldı. Ali Koç, geçerli olan 26 bin 947 oyun 16 bin 464'ünü aldı ve yeniden başkanlığa seçildi. Rakibi Aziz Yıldırım ise 10 bin 483 oy aldı.
fenerbahçe başkanlığını bırakması gereken kişidir. hem başkanlığı döneminde başarılı bir işi olmamıştır hem de aiz başkan gibi güven veren biri değildir.