Çok şükür futboldan ve fenerbahce'den soğutan başkan oldu. Geldiğinden beri derbilerde Maç sonu 2 oynayıp parayı vurduğunu düşünüyorum ama ispat edemem tabi.
Ne vizyonmus be.
Hak mahrumiyetleri para cezasına dönüştürülüyor zaten, bu yeni bir şey değil. Fiziksel saldırıya uğramasına rağmen bile hâlâ algı kasmanızı malum camianın taktiği olmasından dolayı normal karşılıyorum ama bari mantıklı algı kasın.
sahaya talimatlara aykırı şekilde girmiştir ve ceza almalıdır.
federasyon da bu doğruyu dile getirdiği için 2 gündür fener medyasından linç yiyor başta trt spor. alışmışlar haksızlığa göz yuman yandaş adaletsiz federasyonlara.
bir kişi sahip olduğu zenginliğe ve statüye rağmen kendini nasıl bu kadar rezil edebilirin cevabı. vizyon vizyon dedi tribünden taraftarın üstüne atladı. galatasaray türk futbolunun beka sorunudur lafı gibi bir çirkinliğe imza attı. kabadayı gibi stad bastı. dün de yine benzer kabadayalığı yaparken kendini rezil etti.
kulüp başkanının sahanın içinde ne işi var? hem de maçın oynandığı sırada. ayrıca hak mahrumiyeti cezası var. normalde o stada bile alınmaması gerekirdi. içeri yine zorla mı girdi? yaptıklarına karşılık birisi de çıkar böyle yapar rezil olur işte.
bu sefer derbiye gelmeye cesaret gösteremeyip maç bittikten taraftar dağıldıktan 1,5 saat sonra devletin polisini de arkasına alarak zorla kapıları açtırıp boş stad basmaya benzemedi. façasını fena çizdiler. bundan sonra da benzer şeyi yapmaya hayatta cesaret edemez artık.