geldiği ilk günkü o büyük heyecanla şu anki ruh halimiz arasında uçurumlar olan başkan. vizyon dedik, dünya kulübü olacağız dedik ama günün sonunda elimizde bolca stres ve tansiyon ilacı kaldı. kendisini seviyoruz orası ayrı ama holding yönetir gibi biraz da şu takımı rasyonel yönetse hiç fena olmaz.
her sezon başı büyük umutlar vaat edip sezon sonunu hüsran ile bitirmeyi gelenek haline getirmiş, aziz yıldırım dönemini bile mumla aratan başkan. ne vizyonmuş arkadaş, takımı izlerken saçımız başımız ağardı.
erden timura "sen az bekle başkanlığı bıraktığımda seninle görüşeceğiz" demişliği olan iş insanıdır.
erden timur tutuklandı * normal şartlarda böyle şeyler hiç hoşuma gitmez olaya fenerbahçeli galatasaraylı veya iktidar yandaşı muhalif diye bakmam ama erden timur denilen eleman fazlası ile hak etti yaşadıklarını ve yaşayacaklarını. yıllarca türk futbolunda her türlü kirli işi çevirdiler diğer tüm takımların haklarını gasp ettiler tatlı tatlı yemenin acı acı sçması olur malum..
hem sırf seni seçimde yendi diye özel hayatını ele ayağa düşürdüğün sadettin saran'ın, hem de sana hak ettiğin dilden konuştuğu için hedef gösterttiğin erden timur'un ahı var sende.
bu ülkede her gece milyonlarca insan dualarında seni anacak bilesin.
fb nin ve taraftarının ahını aldığı başkan. en fazla takımı küsküyü yedikten sonra içerdi bir litre viskisini çıkar tvlerde konuşurdu. hiç öyle alengirli işlerle işi olmazdı. bilemediniz kıymetini.