Algı yapacak olsa hükümete yanlardı, adam çıktı çatır çatır akpli belediye başkanlarını, bakanları eleştirdi. Mevcut iktidarı eleştirmeyi Şu an görev yapan kulüp başkanlarından hiç birinin götü yemezdi. Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin.
an itibariyle trt spor'da stadyum programına konuk olan fenerbahçe başkanı. az önce b planı yok mu diye soran ersin düzen'i "seni oynatacağız" diyerek biraz bozdu sanki.
öğlen oldu hala ağlıyor. maddi olarak kendini toparlayan kulüpleri kıskanmaktan çatladı. fenerbahçe batınca ülke futbolu bitti diyor. muhtar olamayacak adamı başkan yaparsanız böyle olur.
Biz bankaların kucağına oturmayacağız, onların ve onları yönetenlerin oyuncağı olmayacağız mesajını vermiştir. Fenerbahçe yapılandırmaya kafa tutarak kulübün iplerini bankaların ve arkasındaki güçlerin eline vermemiştir.
Ağlıyor sınırı arttırın diye hatta ağlamıyor üstü kapalı tehditler savuruyor. Trabzonspor o sınırlara zamanında uyarken siz dünya yıldızlarıyla öldür onu oynuyordunuz olmayan paranızla. Şimdi işler ters gidince arttırın sınırı yok ya enayi miydi Trabzon kaç sene o kurallara uyarken?
Türk futbolunun yüz karası.
Aziz Yıldırım'dan bile daha kötü bir insan.
Sürekli kaos çıkartarak kirli bir şampiyonluk kazanmak istiyor.
Ama o stopersiz, sol beksiz, sağ açıksız, alternatifi olmayan stopersiz kadrosuyla ilk 3'e bile giremeyecek.