fenerbahçenin başına gelmiş en kötü şey olabilir. taraftarı uyanık olsun. sizi sokağa dökme planları yapılıyor ve bu planlar sahaya yansıtılıyor. aziz başkan bunlara direndi sonunda hapis bile yattı ama yine de teslim olmadı. anladınız.
bu fenerlilerdeki başkan aşkı başarısızlığın timsali. yıllarca ali şen ve azize taptılar, şimdide ali koç'a. o süreçte 80 tane başkan değişen galatasaray uefa kupasından tutun onlarca kupa aldı.
1- ali koç ve semih özsoy zorlu da mhk başkanı zekeriya alp ile görüşüyor,
2- ali koç, tff başkanı nihat özdemir ve zekeriya alp ile özdemir'in ofisinde görüşüyor.
3- fenerbahçe ve tff içinde birileri fenerbahçeli görünüp fenerbahçeye operasyon çekerek sokağa çıkarmak istiyor.
normal de olması gereken nedir?
fenerbahçe başkanının itidalli konuşup taraftarı sokaktan uzak tutması gerekir. öyle değil mi?
ancak ali koç ne yapıyor? sokak çağrısı yapanları destekliyor.
koç;
gezi de çapulcuları kullandı, başarısız oldu.
17/25 aralık'ta fetö'yü kullandı, başarısız oldu.
şimdi de türkiyenin köklü kulüplerinden fenerbahçeyi kullanmak istiyor. bu sefer de başarısız olacak.