Ağlıyor sınırı arttırın diye hatta ağlamıyor üstü kapalı tehditler savuruyor. Trabzonspor o sınırlara zamanında uyarken siz dünya yıldızlarıyla öldür onu oynuyordunuz olmayan paranızla. Şimdi işler ters gidince arttırın sınırı yok ya enayi miydi Trabzon kaç sene o kurallara uyarken?