Kendisini görseler heyecandan kekemeleyecek klavye ergenlerinin laf sokmaya çalıştığı, kültürlü, beyefendi ve Karizmatik Fenerbahçe başkanıdır. Gidin az ötede kumda oynayın siz.
allah başımızdan eksik etmesin, daha nice seneler fenerbahçe'nin başında duracak kısmetse. aziz yıldırım'ın elinden en çok galatasaray şampiyonluğu gören fener başkanı ünvanını alacak daha.
-Bu sistem Trabzonspor için yapılmış
-TFF dışarı bilgi sızdırıyor
-Muhtemel şampiyonluğumuz engellenmek istiyor, 3 Temmuz ruhunu diriltmeliyiz
-Balıkesirspor 7 bin, Galatasaray 10 bin Euro menajerlik ücreti ödemiş, sizce bu şeffaf mı?
Fatih Terim ve Galatasaray kompleksi yüzünden ne yapacağını şaşırmış kişi. işin ilginç yanı kimse kaale almıyor kendisini. Bu yüzden daha da sinirleniyor ve gözümüzde giderek küçülüyor.
gerçekleri konuştukça rakip takım taraftarlarının daha da saldırdığı düzgün insan.
kardeşim, gidip polemik yaratacağınıza iddialarını çürütsenize o zaman.
adam diyor ki, bu sistem trabzon'u kurtarma sistemidir, hayır değildir dediğiniz doneler varsa çıkarın koyun ortaya, yoksa kapayın çenenizi. gayet net bir şekilde devlet tarafından desteklenen bir takım haline geldi trabzonspor.
dedi ki galatasaray'ın ödediği menajerlik parası 10 bin eur görünüyor. varsa elinizde bilgi / belge çıkarın ortaya aksini ispat edin. nitekim tff sitesinde görünen bedel bu; 10 bin eur.
bir de aziz yıldırım jr yakıştırması yapılmış kendisine sanki aziz yıldırım olmak kötü bir şeymiş gibi. aziz yıldırım bu ülkenin görmüş görebileceği en büyük başkanlardan birisidir. fenerbahçe'ye adanmış bir hayattır, iyisiyle kötüsüyle, doğrusuyla yanlışıyla türk futbolunun gelişiminde katkısı vardır. özellikle tesisleşme konusuyla türk spor kulüplerinin kurumsallaşmasını sağlayan en büyük adamdır. duygusal ve çabuk parlayan bir yapısı olduğu için çok hata yapmıştır, ancak bazılarının imparator ilan ettiği kişiler gibi küçük bir an bile olsa camiasını satıp gitmemiştir.
yani çoğunuzun camiasında göremeyeceği adamdır aziz yıldırım. onunla aynı dönemde başkanlık yapmış rakip takım başkanları kulüplerini dolandırdıkları için daha mali açıdan ibra edilmezken hala buradan aziz yıldırım'a laf çarpılıyor oluşu gerçekten bir komediden ibarettir.
tff başkanı eski fenerbahçe yönetici diye, cumhurbaşkanı fenerbahçe üyesi diye ortalık sürekli yangın yeri. ama ne olursa olsun fenerbahçe yine başarılı değil. aynı cumhurbaşkanı 18 yıldır ülkenin başında, bu süreçte fenerbahçe doğru dürüst şampiyon olamamış, ama yine de feneri kayırıyorlar, feneri destekliyorlar.
kuş beyinli dahi değilsiniz siz gerçekten bak fanatik gaasaraylılar.
başkanları çıkmış kişi kendinden bilir işi demiş, son derece doğru bir cümle ve katılıyorum.
96-2000 yılları arasında haluk ulusoy & mehmet ağar & mesut yılmaz üçgeninde gelen şampiyonlukları yaşadığınız için fener de aynısını yapar zannediyorsunuz, bu yüzden kişi kendinden bilir işi diyoruz evet.
ben bu adamı severdim aslında mantıklı birine benziyordu ki geçen günkü ağlamalarını görene kadar. kalkmış trabzonun kayrılmasından bahsediyor. yav adama demezler mi medya gücü, taraftar gücü, fors gücü , iş adamı gücü istanbul takımlarında hallice varken kim trabzonu niye kayırsın? hayır bunu diyen zırto da şike süreci geçirmiş, aklanmasına rağmen pek çok insana göre bir takım işlere bulaşmış, dönemin tff başkanı daha sonra fenerbahçe başkanlığına aday olmuş ve uefadan bilmem kaç sene avrupa cezası almış bir takımın başkanı he. adama demezler mi uefadan ceza yiyip türkiyede üstünü kapattırdınız sen ne hakla konuşuyorsun diye? kendisi harcama limitlerinin artırılmasına trabzonsporun itirazından dolayı saldırıyor galiba da az adaletli olsa bunun çok saçma olduğunu anlayabilir. takımlar limitlere göre planlarını yapmış sen dönem ortasında tutup arttıyorsun limiti. e öteki takımlar mal mı adamlar su alırken bile 2 kere düşünüyor. ağaoğlu transfer yaparken 50 bin euroyu bile hesap ederken bu keko yedek oyunculara 3 er 5 er euro sallıyor sonra da sağda solda ağlıyor. geç onları da alt yapıya yüklen biraz yoksa mazallah ağlayacak bile durumun olmayacak.
Adamın bildiği tek şey Galatasaray hakkında konuşmak. Varsa yoksa Galatasaray amk. Kardeşim git bir takımını toparla! mali durum kötü, transferler saçma, bu sezon ne yapacak takım belli değil. Fenerde yapılacak çok iş var ama adam hâlâ Galatasaray diyor..