Ya olum aptal aptal konuşmayın.. adam zaten milyonlarca euro hibe etti, pek çok sponsorluk getirdi daha ne yapsın. Tüm borcu da cebinden ödeyemez ki.. elinden geleni yaptı.. tıkandığı yerde de taraftarına döndü.. ilgilenmiyorsan çevirirsin başını geçer gider..