Fenerbahçe ve Türk sporunu aziz yıldırım'dan kurtardığı için bile heykeli dikilmesi gerekir.
Kısa vadede aziz Yıldırım ve bağlantıları olmadığı ve belki de bu grup kuyusunu kazdığı için başarısız görünebilir ve hatta olabilir bile. Ama hiç kuşkusuz orta ve uzun vadede Fenerbahçe'ye başarılar kazandıracaktır.
Ne yazık ki Türkiye'de sabır, sebat gibi kavramlar sözlükte bulunmuyor. Bu yüzden de bazıları ampır ampır konuşuyor.
Not: Galatasaray sporluyum. Sonuna kadar da Ali Koç'u destekliyorum.
üst kattaki yazara aynen katılıyorum. beşiktaş'ta yıldırım demirören nasıl bir enkaz bıraktıysa bu beyefendi de fenerbahçeye aynısını yapacak. Kardeşim senin arçeliğin var tofaşın var bekon var migrosun var git onlarla oyna. Fenerbahçe bizim. Ne istiyorsun fenerbahçe'mizden.
ilk başkanlık deneyimi. elbet hatalar olacaktı. bu sezonu zaten daha başlamadan feda etmeye hazırdık. önemli olan hatalardan ders çıkarmak. kararından dönüp ersun hocamızı tekrar getirerek başarı yolundaki ilk adımı attı. kendisine güvenimiz tam.
Sezon başında ersun yanal dendiğinde “siz bizim vizyonumuzu anlamamışsınız. Ersun yanal dün gündemde yoktu yarın da bu olmayacak” diyen adam bugün ersun yanal la anlaştı. Büyük konuşmamayı öğrenecen başgan.
Gerçi bunlarda alışkanlık bu tükürdüğünü yalama olayı. Biliyorsunuz bundan önceki başkanları da aykut kocaman için “ben olduğum sürece bu kulüpten içeri giremez” demişti.
aykut kocaman için bu kulüpten içeri giremez denmemiştir. aziz yıldırım bunu ersun yanal için söylemiştir. ayrıca sporda kararından vazgeçme işlemleri her kulüp tarafından görünmüştür. bu yanlış bir şey değil.
bence mesele ersunu getirmekle tükürdüğünü yalaması değildir.
ersun mersun yok dememesi hatadır. koç ailesinde, çocukluktan itibaren yöneticilik ezberlettirilen bir adamın nasıl böyle bir şey söylediğini ben, hala anlayabilmiş değilim. yönetici kendi kendini köşeye sıkıştırmaz. son derece duygusal, fevri, telaşlı bir yönetim şekli var.
hatalarından ders alır mı? arkadaşlar senden benden bahsetmiyoruz. 51 yaşında bir koçtan bahsediyoruz. ne hatası ne dersi bu saatten sonra.
ersun hoca yı getirerek ne kadar büyük bir taraftar ve başkan olduğunu bir kez daha göstermiştir. kendisi de taraftardır. o yüzden ortada tükürdüğünü yalamak gibi bişey yoktur. taraftar yani kendisininde içinde olduğu grubun dediği olmuştur.
fenerbahçe'nin görüp göreceği en iyi ve karizmatik başkandır. 2-0 önde götürdüğü maçı 2-2 ye getiren futbolcuların suçu yok, ali koç başkanın var öyle mi yazıklar olsun.