Fenerbahçe ve Türk sporunu aziz yıldırım'dan kurtardığı için bile heykeli dikilmesi gerekir.
Kısa vadede aziz Yıldırım ve bağlantıları olmadığı ve belki de bu grup kuyusunu kazdığı için başarısız görünebilir ve hatta olabilir bile. Ama hiç kuşkusuz orta ve uzun vadede Fenerbahçe'ye başarılar kazandıracaktır.
Ne yazık ki Türkiye'de sabır, sebat gibi kavramlar sözlükte bulunmuyor. Bu yüzden de bazıları ampır ampır konuşuyor.
Not: Galatasaray sporluyum. Sonuna kadar da Ali Koç'u destekliyorum.