bence mesele ersunu getirmekle tükürdüğünü yalaması değildir.
ersun mersun yok dememesi hatadır. koç ailesinde, çocukluktan itibaren yöneticilik ezberlettirilen bir adamın nasıl böyle bir şey söylediğini ben, hala anlayabilmiş değilim. yönetici kendi kendini köşeye sıkıştırmaz. son derece duygusal, fevri, telaşlı bir yönetim şekli var.
hatalarından ders alır mı? arkadaşlar senden benden bahsetmiyoruz. 51 yaşında bir koçtan bahsediyoruz. ne hatası ne dersi bu saatten sonra.