ulan manyak herif hala mi yabanci teknik direktor? takim gidiyor takım. al benziani da, nostadderini de, ayewini de... azizi getirin bize. en kotu zamanlarin da bile saglam transfer yaptık hep. bu adam cok elit kalıyor futbola. git artik.
Çok sevdiğimiz Fenerbahçeli halkın içinden olan nadir başkanlardan biridir. Tek hatası taraftarının sözünü çok dinledi en kısa zamanda eski günler için elinden geleni yapacağına eminim.
Ali Koç büyük ve efsane bir başkan olacaktır kesinlikle buna inanıyorum , bugünkü yaptığı büyük adamlıktı . Çok işler acısı bir olaydı kendisiyle beraber şampiyonluk kupası kaldırma hayali kuran taraftarın tabutunu kaldırdı.
Fenerbahçe'nin sosyete gülü başkanı.
Şu elemanın tek başarısı babasının soyadı, yoksa bir cacık olmazdı kendisinden. Babasının türlü türlü güzellemeleri ile bir yere gelmiş vasat yalı çocuğu.
Bana bak sosyete çiceği, sen 2 mağlubiyet daha al fblilerin çoğu seni satar ama biz imparator Fatih Terim için canımızı ortaya koruz, canımızı! Şampiyonluk umrumuzda değil. imparatorla aşık atacak kadar büyümedin daha baba parası yemeye devam et sen.
futbola ilgisi olmak başka şeydir. futboldan anlamak, futbol yöneticisi olmak başka şeydir.
maalesef geldiği günden bu yana hata üstüne hata yapan başkandır.
kulübün yapısını ve türk futbolundan anlamayan iki tane adam getirip ( cocu ve comolli) takımı sıfırdan oluşturmaya çalıştı. hem de bu krizde dünya paralara.
buna en güzel örnek fikret orman'ın 2012-2013 sezonunda yapmış olduğu "feda" dönemiydi. ne yapmıştı fikret orman?
futboldan anlayan bir yöneticiyle çalışmıştı ki kendisi ibrahim altınsay'dır. olcay, oğuzhan gibi futbolcuları beşiktaş'a kazandırdı.
ikincisi takımın başına, beşiktaş'ın evladı samet aybaba'yı getirdi. zaten beşiktaş, fenerbahçe, galatasaray gibi kulüplerin ölüsü 3. olur. tabi aşırı yanlış politika uygulanmazsa.
üçüncüsü maliyeti yüksek futbolcularla yolları ayırdı. quaresma, simao sabrosa gibi. onların yarattığı kaynaktan ertesi sezon gökhan töre, atiba hutchinson, tolga zengin gibi oyuncularla donattı takımı. sadece 1 sezon sabredilip, ertesi sezona bomba gibi takım kurulabilirdi.
ali koç maalesef, "ali koç" baskısına yenik düştü.
Fenebahçede futbol diye bir şey yok. Maçta olanların futbolla ilgisi yok. Her yerde kazmalar var, taraftarlar izleyecek futbolcu bulamıyor. Başkan ali koç kulübü yönetemiyor. Babası bir milyoner. Fakirin halinden anlamıyor. Hayatında çamur bile görmemiştir.
13 maçta 6 yenilgi 13 puan.
Büyük bir balonun patlamasına herkes şahit oldu sanırım. 10 haftada lige havlu atan Fenerbahçe'yi hiç görmemiştim sayesinde hepimiz görmüş olduk.
olmuyor başkan. maalesef.
ersun inadı yönetimi de gözden düşürecek gibi gözüküyor.
şahsen ben taraftar olarak desteğimi çektim. önemsiz bir desteğim vardı ama taraftarım.
ersun da demiyorum şu dakika itibariyle. o da gelse bir şey değişeceğini düşünmüyorum şu dakika itibariyle. anca takımın temposu yükseltir. çünkü takım o kadar kalitesiz ki deivid de souza'nın dediği gibi bu oyuncular 2008'deki efsane takımda 18'e bile giremezlerdi. gördük ki, takımın temelini oluşturan iki oyuncuyu para için satması ve geçiş sürecinde aykut hoca ile devam etmemesi en büyük hatası olmuş.