Fenebahçede futbol diye bir şey yok. Maçta olanların futbolla ilgisi yok. Her yerde kazmalar var, taraftarlar izleyecek futbolcu bulamıyor. Başkan ali koç kulübü yönetemiyor. Babası bir milyoner. Fakirin halinden anlamıyor. Hayatında çamur bile görmemiştir.