ersun da demiyorum şu dakika itibariyle. o da gelse bir şey değişeceğini düşünmüyorum şu dakika itibariyle. anca takımın temposu yükseltir. çünkü takım o kadar kalitesiz ki deivid de souza'nın dediği gibi bu oyuncular 2008'deki efsane takımda 18'e bile giremezlerdi. gördük ki, takımın temelini oluşturan iki oyuncuyu para için satması ve geçiş sürecinde aykut hoca ile devam etmemesi en büyük hatası olmuş.