aile hekimi

entry91 galeri2
    76.
  1. iş yükleri çok fazla, kazançları orantılı değil mesaileri çok yoğun geçiyor. gerçekten takdir ediyor ve saygı duyuyoruz bu hekim dostlarımıza.
    3 ...
  2. 77.
  3. Sağlık hocağı hemşirelerinin aksine iş yükleri fazla, sanki süper bir maaş alıyormuş gibi sağlık ocağı masraflarının üzerine yıkılması gibi haksız uygulamalara maruz kalıyorlar. Hakkını arayan doktor abi ve ablalarımızı gerçekten takdir ediyoruz.
    0 ...
  4. 78.
  5. Ehliyeti yenilerken göz hariç diye onay verdi. Mecburen bir de göz muayenesine gittim.
    0 ...
  6. 79.
  7. 80.
  8. 81.
  9. gerekli aynı zamanda gerksiz. yok yok gerekli ya.
    0 ...
  10. 82.
  11. Benim aile hekimim mental olarak iyi görünmüyor bana. Kazancı gayet iyi, yeni yönetmeliği vatandaşı hükumete düşman etmek için kullanıyor. insanları oy veren, oy vermeyen diye kategorize ediyor kılık kıyafetlerinden. Ağrı kesici, antibiyotik yazmadı diye verilecek olan 3000, 4000 lira paraya zerre ihtiyacı yok. Örneğin bir kadının ilacını yazmadı bir De üstüne azarladı "git özelden yazdır banane" dedi. Arkasından da "şimdi gitsin ödesin 700 lira ilaca" dedi. Ya insanlar zaten maddi sıkıntı çekiyor... öte yandan annemin aile hekimi ona antibiyotik yazıyor mesela. Bazı aile hekimlerini tenzih ediyorum ama lakin bizimki dayanılacak gibi değil şu an ve bizim hekim gibi olan doktorlar yüzünden çocukların hastalıkları ilerleyip zatürreye çeviriyor. Keşke devlet yetkilileri bu yazımı görse. Şu kısıtlamayı kaldırın lütfen. Doktor bir de bu ilaç kısıtlamasının muhtemelen sağlık giderlerini kısmak için olduğunu söyledi ülke genelinde. Özel hastaneye gitmek 4000 lira tutuyor en az. Devlette acilde sıra beklemek çok zor oluyor. Şu ilaç kısıtlamasını kaldırın lütfen.
    0 ...
  12. 83.
  13. Bence cimer'e şikayet edebilirsiniz.
    1 ...
  14. 83.
  15. gebe ve lohusa takibi yapan, hastalandığımızda gidip hemen bir ilaç yazdırdığımız ya da kronik rahatsızlıklarımızın ilaçlarını yazan, küçük minnak ama önemi büyük sağlık kuruluşu olur kendileri.

    birçok tıbbi cihaz bünyelerinde mevcut, müdahalede de bulunabiliyorlar.
    0 ...
  16. 84.
  17. Sürekli arayıp haber gönderen kişi. Kontollerimi yaptırmam için. Takıntım var benim mecbur kalmasam gitmiyorum doktora. O da haklı.
    2 ...
  18. 85.
  19. ailelere hekimlik yapmakla görevli meslek dalı.
    0 ...
  20. 87.
  21. Bizim aile hekimi kafadan kırığın teki,abimde migren var ağrı kesici yazdırmaya gitmiş sende beyin tümörü olabilir demiş bende nezle oldum bana diyor kanser olabilir bir test yaptır neyse babam kabızlık için ilaç istemiş bağırsak kanseri olabilirsin demiş.
    2 ...
  22. 88.
  23. Hocam bir aydır kabızlık var diye ilaç ve rapor istemeye gittim. Geçen hafta ishalim diye rapor almadın mı dedi. Hocam 6 gün kabız, 1 gün ishal, sonra yine kabız dedim. Ya seni kovacaklar ya beni diye rapor verip, şöyle bidon gibi şurup verdi. Tadı berbat.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2498322/+
    0 ...
  24. 89.
  25. Gece köfte yedim sabah ishal.kusma olunca zehirlendim zannedip sabah erkenden sağlık ocağına gittim adam şeker ve tansiyonumu ölçüp sende zehirlenme yok dedi komedi resmen.
    0 ...
  26. 90.
  27. Adam haklı birader. Şeker ve tansiyon normalse iyisin demektir.
    1 ...
  28. 91.
  29. ilaç yazdırmak için gidiyoruz, hiç muayene etmedi.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük