Esas 50cc ile trafiğe çıkmak ölume davettir. Bazan motor güçsüz olduğundan kazadan kaçınamayıp ölen daha çoktur. Çok tecrübeli ve uzman ayarında, yıllardır ceza yememiş, dünyada otomobil ve motor vb kullanmış biri olarak fikrim böyle. 50cc almayın lütfen.
Kursçular, bazı vakıflar, hatta şahıslar vb güzel paralar kazandiklarindan avrupadaki yasanın benzerini Türkiye'de uygulatmiyorlar.
22 Haziran 2026 ingiliz başbakanının istifasını açıklarken söylediği tümce. Şahsından çok ülkesini ve milletin çıkarlarını gözetmek, nadir bir erdemdir. Kutlu olsun.
Aklı aletinde olan tipler herhalde. Bir de totosunda. Ne kadar erkek, ne kadar kadın oldukları tartışılır. Önce alıp sonra vermek kolay değil. Kendi hayatlarıdır karışmam ama, ben bilmeyeyim benden Irak olsunlar.
Tecavüzcünün cükünü itina ile kesip ağzına takarlar. Hırsızın elini, devleti soyanın kafasını kılıçla keser, kokana kadar sallandırırlar. Osmanlı zamanında yenicami ve sultanahmet meydanlarında her gün olan vakalardı.
Ketçap, uyduruk bir sostur. Coca Cola da uyduruk bir içecektir. Milyarlarca insanın sevmesi, uyduruk olmadıklarını göstermez. Hiç bir rafine, gurme yemekte ketçap olmaz, kola içilmez nokta.
Evlilik başarı değildir. Birlikte yaşamayı becermek başarı olabilir hehe. Aşk evliliği çok nadirdir. Onun dışındaki evliliklerin yarısı ilk on yılda sonlanır. Kalanı, özveriyle, tahammülle, anlayışla vb devam eder. Evliliği sürdürmeye çalışmanın da anlamı, yararı yoktur. Hatta özellikle çocuklara zararı vardır.
Koskoca kadim Anadolumuzdan çıkan tek limon 24 lira olmuştur. Tek zeytine 50 lira isteyen utanmaz, ahlaksız, edepsiz vardır. Bunlar müslümanım diye ortalıkta yüzleri kızarmadan dolanmaktalar. Bunları denetleyen de yok. Herhalde hepsi avrupaya satılıyor limonların. Depolarda bekletip ucuzlamadan, azar azar piyasaya verilşyorlar. Tüm o depoların içine saçayım. Kullananları pompalıyayım. O tek limonu 24 liradan alanları sevgiyle anıyorum. Alın da yetmedi 48, Yetmedi 96 da yapsınlar. Emekli maaşı 20.000 liradır ulennn. Saygılar.
Ben, tecrübelerimi, yaşanmışlıklarımı, edinimlerimi gençlerle paylaşmak, onların görüşlerini genişletmek, öngörü kazandırmak, geleceklerinde daha iyi, sağlıklı, dirlikli yaşamaları için, kendimden vererek yazıyorum. Bir kişinin yararına olursa, ne mutlu bana.
Evlendi, adam yakışıklı, iyi işi de vardı. Ama kıskanç ve sapkın çıktı. Eve kamera koymalar, ailesiyle bile görüşmemeler, eve kapamalar, telefonu takipler falan. Kız bir yıl zor dayandı. Sonra dava, boşanma. Adam nafaka vermemek için neler neler yapmadı, ne yalancı şahitler.
Adam kendini nasıl başarılı gizlemiş. Kız mı çok sevmiş de görememiş, bilemedim. Kız sonra bir daha evlenmedi. Ailesi, hepsi mutsuz.
Arkadaş, bu resmen köleliktir. Devlet, halkını korumak için hastane, doktor, ilaç, tarım makineleri, gübre fabrikaları falan üretir. Şirketler olmalı büyümeli ama bu şekilde, çalışan insanlar ezilerek de büyüme değil yani.
Kapitalizm insanlığa zararlı. Sosyal liberal devletler olmayınca millet faşizme kayıyor. Demokrasi, denetim olmayınca faşizme geçişte maalesef basamak gibi kullanılıyor.
Tercihlere saygı duyarsın da, bu başlıktaki gibi karşındaki saygı duymuyorsa ezik konuma düşersin. Sen o un çarşafına, türbanına, orucuna, namazına saygı duyacaksın, o senin minili kızına saldıracak. Şortlu ablana saldıracak, ve ceza bile yazılmayacak. Bu, Adalet, öyle mi? iranda türbana hayır diyen onbinlerce vatandaşı vurup öldürdüler.
Eşşeğe sopa gerek. Başka türlü eğitemezsin. Çatal bıçakla, bardakla yer mi eşek? Yedi sülalesi de eşektir zaten. Eşeğin oğlu eşektir.
Biraz kapalı bir toplumdurlar, çünkü insanlık tarihinde ispanyada, romada, avrupada, macaristanda, almanyada yunanistanda her yerde çok saldırıya çok etnik saldırıya uğramışlardır. Küdus mesela, tarihinde elli kez kuşatılmış, yıkılmış, yahudilere yasaklanmıştır. Genelde kendi içlerinde evlenirler. Ticarette birbirlerini korur gözetim yardım ederler. Malum dernekleri vardır bu amaçları yönelik. Birbirlerinin gözünü oymazlar yani. işte bu nedenle mevcut topraklarını ve ülkeyi canları pahasına korumaktadırlar. Her yahudi dünyanın neresinde olursa olsun, her gün sabah küdus ve israil için dua eder.