Osmanlı'da enderun derlerdi. Saraylıgiller yani. Yurt dışında belli fakülteleri okurlar, askerlik yapmazlar, iki veya üç beş ülke vatandaşı olurlar, genelde yatırımları Malta, isviçre, Venezuela, Endonezya, katar dubai vb ülkelerde olur, 17.000 kadar olduklarını duydumdu geçende, devlet görevleri ailecek sürer gider, birbirlerini kolllarlar, ölümsüzdürler. içlerine girmek zordur. Yamuğunu görürlerse nesillerce sülalen etkilenebilir.
Böyle salak entryler başlıklar girilerek sözlüğün tık alması, Web sayfasının kullanım süresi, vs vb artar, reklam alınır falan filan. Ucuzdur, rüküştür, ayıptır, kıçtır.
Eveeet, sekseninden sonra yaşayanların oranı sanıyorum yüzde 5-8. en çok. Onun da çoğuna çocukları bakar, ele güne karşı rezil olmamak adına, ne kaldı geriye, pek bir şey kalmadı zaten.
Ama, milyonların takdirini, oyunu kazandın değil mi ramazan?
Her kokuyu sürerim, ha, bu arada erkeğim ulennn. imza koku da ne, bunlar kokucuların pazarlama, sizi salaklama taktikleri. Zeytin çiçeği kolonyasının kokusuna bayılırım, kertil çam şirketinin. Ona takıntım var, traştan sonra. Ama bazan hediye geliyor, onları da çöpe atmıyorum haliyle.
O yaşta beyin maalesef küçülüyor, demans, alzheimer, MS, vb. sıkıntılar çıkıyor. 65 yaşından sonra alım satım larda gerekli görülen hallerde akıl sağlıği heyet raporu isteniyor.
Torun torbanın da dedeye ihtiyacı oluyor. Ama yalakalar, çıkarcılar bırakmıyor ki gidesin. Öldürene kadar koltuğa mıhlıyorlar.
Hakkaten, köyüne dön ramazan. Hakkaten, istanbul sana göre değil. Yerini bilmek de güzel bir şey. Tebrikler. Yolun açık olsun. Herkes büyük şehirde yaşayacak diye kural yok zaten. Aman bir daha gelmeyesin.
Zararlı bir gıda maddesi olduğundan Anadolu'da eti üreten neredeyse kimse kalmamıştır. Şap hastalığı belki böyle biter. Macaristan, Hırvatistan gibi minicik ülkeler üretip kilosunu 230 liradan bize satarlar. Türkiye'de bin iki bin liradan gider. Yiyebilenler şanslı bir kesimdir. Genellikle yala yarak yiyenler daha çok yer.
Ooh Iran savaşı da bitti, ne kadar sorun sıkıntı varsa çözüldü, şeriatçı mollaları protesto ederken öldurülen yirmi iki bin insanın kanı yerde kalmadı, birde şu Yahudileri toptan gebertsek ne güzel olacak,