Hakkaten, köyüne dön ramazan. Hakkaten, istanbul sana göre değil. Yerini bilmek de güzel bir şey. Tebrikler. Yolun açık olsun. Herkes büyük şehirde yaşayacak diye kural yok zaten. Aman bir daha gelmeyesin.
Zararlı bir gıda maddesi olduğundan Anadolu'da eti üreten neredeyse kimse kalmamıştır. Şap hastalığı belki böyle biter. Macaristan, Hırvatistan gibi minicik ülkeler üretip kilosunu 230 liradan bize satarlar. Türkiye'de bin iki bin liradan gider. Yiyebilenler şanslı bir kesimdir. Genellikle yala yarak yiyenler daha çok yer.
Ooh Iran savaşı da bitti, ne kadar sorun sıkıntı varsa çözüldü, şeriatçı mollaları protesto ederken öldurülen yirmi iki bin insanın kanı yerde kalmadı, birde şu Yahudileri toptan gebertsek ne güzel olacak,
Arapça acemce Farisi konuşur, bangır gümbür ezan dinleyip, Arap müzikleri, dansözler, her yanımız Suriye iran Irak falan, ve turbanlar, kara çarşaflar, sarıklı sopalı adamlar, kadın öldürmeler
Özellikle Kıbrıs, mavi vatan, on iki adalar, israil, Ekrem imamoğlu, Selahattin Demirtaş, emeklilerin hali, yeşil pasaport, vergiler, cezalar, enflasyon, faiz, yabancı şirketlerin kapayıp Türkiye'den çıkması, gümrük birliği, vize üçkağıtları, yasama yürütme yargı denetimleri, demokrasi, yirmi yıldır hiç ellenmeyen fasıl maddeleri, vb vs WC binbir nedenden ötürü olumsuz luklar içeren Türkiye raporu. Dışişleri bakanlığımız itiraz etmiştir. Ama rapor budur ve hiiiiç değişmez.