hayatım adana' da geçti ve diyebilirim ki türkiyenin en samimi şehirlerindendir toplumun önyargılar üzerine kurulu olması ve esmemesi dışında bir kusuru yoktur neredeyse. yardıma ihtiyacınız olduğunda o yardımı bulabileceğiniz şehirdir adana.
güneyin her yönden(sanayi, kültür-sanat, ekonomi vb) lokomotifi ve en büyüğü olan türkmen şehri..
kışın toros dağları'nda kardan köy yolları kapanan, yazın ise çukurova'da 45 dereceleri gören ilimiz. hemen her doğa aktivitesini gerçekleştirmek mümkün olmasına rağmen hiçbir ciddi atılım yapılmamıştır.
doğanın hemen her halinin görülebildiği nadir illerimizdendir..
edit: adana düşmanları eksilemiş. bu şehir batıyor birilerine, ne anıları var bilmiyorum o kişilerin. ama pek güzel olmadığı aşikar. *
Optimum ve o civarın yani eski adananın, çarşının pek gezilmemesi gereken şehir.
Önemli olan dışardan gelene verdiği izlemim değil mi? Bana sanki farklı bir ülke gibi geldi. Zaten sadece bir kez dolaştım çarşısını, sonra Çukurova'ya. iyi ki çukurova varmış.
2 saat kadar önce iki el silah ateş ettiler. Adamın biri balkondan ateş edene " bekle lan geliyom aşağya şerefsiz" diye devam cümleyi kurdu. Sonrası Allah kerim.
iki gündür çok gerzek bir havası olan şehir.
Anız mı yaktı orospu çocukları diyorum ama yok abi organize sanayi'den şehir merkezine kadar aynı.
Bahsettiğim mesafe de 30 km.
Güzel insanların yaşadığı yerdir ancak malum bir kitlenin göç etmesiyle kendisine mesafeli olduğum yerdir şu an.hem ekmeğini yerler hem de foşiklik yaparlar.