Optimum ve o civarın yani eski adananın, çarşının pek gezilmemesi gereken şehir.
Önemli olan dışardan gelene verdiği izlemim değil mi? Bana sanki farklı bir ülke gibi geldi. Zaten sadece bir kez dolaştım çarşısını, sonra Çukurova'ya. iyi ki çukurova varmış.