güneyin her yönden(sanayi, kültür-sanat, ekonomi vb) lokomotifi ve en büyüğü olan türkmen şehri..
kışın toros dağları'nda kardan köy yolları kapanan, yazın ise çukurova'da 45 dereceleri gören ilimiz. hemen her doğa aktivitesini gerçekleştirmek mümkün olmasına rağmen hiçbir ciddi atılım yapılmamıştır.
doğanın hemen her halinin görülebildiği nadir illerimizdendir..
edit: adana düşmanları eksilemiş. bu şehir batıyor birilerine, ne anıları var bilmiyorum o kişilerin. ama pek güzel olmadığı aşikar. *