https://galeri.uludagsozluk.com/r/2359409/+
artık nefret ettiğim bir kanal. benim entry'mi hedef göstermiş 1 ay önce başka entrylerle birlikte ancak allah rahmet eylesin demiştim. benim entry'm niye eklenmiş acaba.
2025 Yılın Habercilik Ödülleri'nde hakkı yenmiş tv kanalıdır, yani ben A Haber'in yerinde olsam itiraz ederim en çok ben övdüm reisi neden dışlıyorsunuz diye *
Teyze A haber'i açtı. Eski emekli bir cumhuriyet başsavcısı imamoğlu iddianamesinden bahsederken bizimkiler (yani akepeliler) dava açmış dedi. Sonra kıvırmak için diyor ki bizimkiler derken türk milleti demek istedim diye kıvırdı. Yatacak yeriniz yok...