1702.
-
işte özeti...
Cemil Barlas: “En altta niye tüm ülkelerin enflasyonu toplanmış? Ortalamasını almak gerekmez mi?”
Sunucu: “O toplam değil, Türkiye’nin enflasyonu.”
https://x.com/hqucfz/status/2036080506396127501?s=20
https://galeri.uludagsozluk.com/r/2481918/+