ya olm 25 yaşına gelen büyüdüm kocadım teriplerine giriyor.
allah kaza bela vermesin 40’larınızda da kendinizi öyle yaşlı hissetmeyeceksiniz. yirmili yaşlar hala ergenlikle eş değer bu arada. 30’lar 20’lere özenme ya da özlemle bakma yaşı.
27 yaş ise tamamen 18’le benzer sancılar yaşatıyor tek farkı sorumluluk bilincinin gelişip serpilmesi.
ufacık tefecik şeyler hepsi geçince.
Bence yaşların en güzelidir. Ne gençlik dönemin bitmiş oluyor nede her şey için çok geç diyebiliyorsun. 30'a 3 kala halen daha düzeltilmesi gereken bir şeyler varsa hayatında bunun için en uygun dönem hatta hayatının aşkını bulmak için en uygun yaş. Güzel değerlendirin.
geldi çattı sonunda. nasıl geçti 27 sene derseniz valla bi sikim anlamadım geçen şantiyede dayının biriyle sohbet ediyoruz ortamın yas ortalaması ben hariç 60 falan askerlik anısını anlattı bi tanesi yemekhanede sıra bekliyormus önündeki arkadasına sormus kardes kac gün oldu geleli diye 20 gün oldu demiş o da bizimki içinden demiş ulan acaba bana da geçer mi o 20 gün diye sonra bi baktım askerden geleli 40 sene olmuş diye devam etti. yarım asırı devirmiş adam bile hızlı geçti diyorsa yapacak bi şey yok eğeceğiz başımızı mutlak sonu bekleyeceğiz var mı baska fikri olan?
27 yaş yanan bir gençlik, sonrası ise hep bir uzatma gibi. O kadar acı çektim, yaşadım, zengin oldum fakir kaldım, sonrasında baktım ve dedim ki, bu muydu? Mükafat, olgunluk, ne tatmin ediyor? hiçbir şey. insan yaşadıkça heyecanını kaybeden bir varlık. Kim için?
"genç" kategorisinden ayrıldığını hissetmeye başladığın bir yaş. bir kaç senedir çalışıyorsun, evlendin veya arkadaşlarının bir çoğu evlendi. artık toplumun arasına karıştın. niş bir özelliğin veya hobilerin ilgi alanların yok. sıradan bir insan olmaya başladın.
muhtemelen "yaşanacak her şey yaşandı ve bitti, değişecek her şey değişti, değişmeyenlere mahkum bir 27 sene daha çekilmez" tarzında gerçekten bitik bir düşüncenin estirdiği yaştır.
bu yaşın getirdiği bir "olmuş bitmiş"lik hakim. bu çoğu 25-30 yaş mensuplarının geçmek zorunda olduğu psikolojik bir test.
Kaldı 1 merdivenleri hızlı hızlı çıkıyoruz. Savrulup gidiyoruz hayatta düzen kurmaya çalışıyoruz hayatımızı idame etmeye çalışıyoruz zaman dursun yaş alamayim istiyorum ama böyle bir şey tabiki imkansız.